7 Nisan 2009 Salı

Biz ve Onlar


İKİNCİ DEFA AİLE FOTOĞRAFI ÇEKTİRDİLER



Medeniyetler İttifakı İkinci Forumunun açılış oturumunun ardından, foruma katılan konuklar aile fotoğrafı çektirdi. Aile fotoğrafı, ilk fotoğrafta yer alamayan İspanya Başbakanı Jose Luis Rodriguez Zapatero’nun katılımıyla yeniden tekrarlandı. Fotoğrafta, Eş Başkanı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, BM Genel Sekreteri Ban Ki-moon, NATO Genel Sekreterliğine seçilen Anders Fogh Rasmussen, Medeniyetler İttifakı Yüksek Temsilcisi eski Portekiz Cumhurbaşkanı Jorge Sampaio, Devlet Bakanı Mehmet Aydın, Yunanistan Dışişleri Bakanı Dora Bakoyanni, Arap Birliği Genel Sekreteri Amr Musa, Katar Prensesi Şeyha el Tani’nin de aralarında bulunduğu yaklaşık 70 kişi yer aldı.



BEN DEĞİL BİZ OLMALI



Kutuplaşmanın temel sembolü haline gelen ‘biz’ ve ‘onlar’ anlayışını ortadan kaldırabilecek adımlar üzerinde durulması gerektiğini vurgulayan Erdoğan, “Ben’in egemen olduğu bir anlayışta herkes ‘diğeri’dir. Bugün insanlığın temel meselesi ‘ben’i, ‘biz’e dönüştürebilmek” diye konuştu.



----------------------------------------------------



diğeri olmaktan artık sıkılmıştık, çok güzel bir teselli... dilerim acilen icraata da dökülür... kendi vatan evladına diğerleri demeyip eşcinselleri de bağrına basan bir toplum ortaya çıkar... bunun olmasına gayret en çok yukarıdaki cümlelere inananları bağlar. davalarının her ferdi kucaklayıp içine alabilmesindeki başarı için eşcinselleri de "biz" içine almak zorundalar...

aksi takdirde dünyanın öteki yanında dilini adetini bilmediği adama "biz" deyip, kendi evladı "eşcinselim" deyince artık onu yok sayan bir zihniyetin samimiyetinden bahsedilemez.

2 yorum:

  1. selam ilk başta yazılarınız çok hoş arkadaş tavsiyesiyle okudum çok güzel paylasım larınız var tşkr ederim...
    diğer anlamda ben hemi ortaokul imam hatip hemde bir çok kuran kurs da bulundum hatta çoğu zaman da namazda kıldırdım ve 2007 de dini kurluştan ayrıldım ve kendi kararım olan dış alme döndüm gördüm kii kafam da olan eşcinelllik bulgusunu bir türlü atamamışım bende kendimi allaha adıyıp zaman la gecer gider zannetim gördüm kii olmadı suan 2 seneye yakın kendimi kabul etmeye çalışyorum epey bir yol aldım eşcinsellik adına yani bilgi konusunda ve bu mevzuda ilk cami olan ilişkim ve allah la olan ilişkim aklıma geldi sanki allahla bir daha asla göremiyeceğiz yani dualarda cok üzüldüm sonra bilgim olmasına rağmen biraz daha derinlemisne bir bilgi ile suan da az bir evre kaldı tamam lama ve suan hiç bir erkek arkadasım ve bir ilişkim olmamasına rağmen eşcinselliği kabul ettim ve buna göre hayatımı yönledirmeye çalışıyorum ...
    ben aslında dinimi çok rahat değiştirebilirdim veya dinsiz de olabilirdim ama gördüm kii benim dinim islam olmalı bazı sorular aklımda cevapsız kalsa benim dinim islam olamlı dedim ve suan ahlen müslümanım ve çok ta memmunum .....
    aam suna inanıyorum islam ıslah etti desem beni yalan olmaz ve suan aska ve ilişkiye değişik acıdan bakıyorum ölene kadar bir erkekle ve hiç bir şekilde aldatma söz konus olmayacak ve ruhum ve bedenim ona ait olması için suan var olan insanlarla görüşmememe ve her önüne gelenlede yatmama gibi bir durum söz konusu olmalı....
    ben kendi acıdam çok sevdiğim sevildiğim bir erkek diğer taraflarıyla hayat aynı olmaası benim için fazla zorlamayacağını düşünüyorum ....
    çünkü benim acıda gayların ask ve sevgiden çok sexi düşlediği için iç huzursuzluğu epey bir sorun tek kişiliği ile hayatı devam etmek süper olduğunu anlatmak lazım aslında bu konuda epey konusurum ama bu kadar yeter hersey için cok sağol..
    sevgilermle...

    YanıtlaSil
  2. sevgili Eflatoon blogumdaki yorumları daha cevaplamadım "adsız" bir arkadaş sizin gay olmadığınızı yazmış..(bu benim için önemli mi tabi ki değil)beni İslam dinine karşı tebessüm ettirdiğiniz ve mutlu ettiğiniz için teşekkür ederim..öyle "adsız"arkadaş gibi yorum yapanlara sıra gelince insanların hayatlarını anektod etmekte birebirler..
    yüreğinize çok iyi bakın..

    YanıtlaSil