tag:blogger.com,1999:blog-9054018869918052993.post2972868372194273322..comments2024-03-19T16:05:26.691+03:00Comments on Gay ve Islam olmak uzerine...: Nefretin Hedefi Olmak 2Eflatoonhttp://www.blogger.com/profile/12062465633585436902noreply@blogger.comBlogger11125tag:blogger.com,1999:blog-9054018869918052993.post-15551333885093257312017-05-03T01:29:39.126+03:002017-05-03T01:29:39.126+03:00Bende escinsel bir bayanim ama ailem gunah diye ba...Bende escinsel bir bayanim ama ailem gunah diye baski uyguluyor evlendim bosandim ki lesbiyenler icin evlenmeleri duzelmelerine yardimci olur diyorlar ki hic alakasi yok. Iki escinselin bi arada oldugu yerleri yikin öldürün diye hadisler varmis bana bunlari söylüyor ailem ama sevdigimden ayriyim cok mutsuzum. Keske bize de evlilik verilseydiAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9054018869918052993.post-38637986457601883692014-07-29T15:42:58.988+03:002014-07-29T15:42:58.988+03:00Biri banada yardım etsin.. lezbiyenliğimi yeni far...Biri banada yardım etsin.. lezbiyenliğimi yeni farkediyorum ve cok zor bi durumda sağlam bi inanca sahibim ama eşcinselligimdende vazgecemiyorum Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9054018869918052993.post-61867805607636437352014-01-10T10:07:39.592+02:002014-01-10T10:07:39.592+02:00Dediginiz gibi escinseller maddi yonden bagimsizli...Dediginiz gibi escinseller maddi yonden bagimsizliklarini kazanip aileden ve akraba cevresinden uzaklasmalilar.En dogrusu bu. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9054018869918052993.post-20728834013450244612013-08-27T12:33:27.034+03:002013-08-27T12:33:27.034+03:00"Eğer Kur’ân’ın o kelâmı, başka bir mânâya ih..."Eğer Kur’ân’ın o kelâmı, başka bir mânâya ihtimali olmayan muhkemattan olursa veya Kur’ân’ın başka bir yerinde beyan edilmişse, birinci ve ikinci kaziyeleri aynen kabul etmek lâzımdır ve inkârları da küfürdür."<br /><br />Hz. Lut (as) kavminin kıssası muhkemattan mıdır?ganimedeskihttps://www.blogger.com/profile/11090852724594631784noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9054018869918052993.post-33850109428381846022013-08-27T12:25:19.297+03:002013-08-27T12:25:19.297+03:00"zannederim orta yaşla beraber hayatın riskle..."zannederim orta yaşla beraber hayatın risklerine karşı duyarlı hale gelen insanlar uzun süreli ilişkiye kıymet veriyorlar. bu sadece avrupalı eşcinsellerin değil, tüm insanların önemli bir talebidir. enerjisi yerinde kendinden emin bir gencin kendi kimlikleri hakkındaki davranışları bir kesime örnek olamaz. nitekim doğru rol-modeller ortada çoğaldıkça bu konuda da karmaşanın son bulacağını görebiliyorum..."<br /><br />-Tam da bu tanıma uyan birisi olarak doğruluğunu tasdik ediyorum.<br />Ağzına sağlık abicim, bu dünyada ve ahirette yan yana duracağım bir eşim olmasını çok isterim... Amin.ganimedeskihttps://www.blogger.com/profile/11090852724594631784noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9054018869918052993.post-13369385843697559232013-08-27T12:15:48.859+03:002013-08-27T12:15:48.859+03:00"işin daha garibi, diyanet camiasında, hafızl..."işin daha garibi, diyanet camiasında, hafızlar ve hocalar arasında onca eşcinsel kimlik taşıyan insandan hiç kimseyi tanımıyor olmalarıydı.bilmiyorlar. hiç komşuları yada meslektaşları olmamış zannediyorlar. bu konuda bir kaç doktora tezi de hazırlandı. ama şurada eşcinsel terapisinden kazanan sermaye bunun ilan edilmesine engel oldu..."<br /><br />Şu engel olanlara beni bir musallat etsenize lütfen, çok rica ediyorum, kliniklerini başlarına bi yıkıyım:)) <br /><br />ganimedeskihttps://www.blogger.com/profile/11090852724594631784noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9054018869918052993.post-673110273699615182013-08-14T12:05:23.279+03:002013-08-14T12:05:23.279+03:00Kimse yok mu
Kimse yok mu şimdi yardım edebilecek...Kimse yok mu<br /><br />Kimse yok mu şimdi yardım edebilecek bana<br />Kaldırabilecek kalbimdeki yükü<br />Dağlar nasıl dayanır buna<br />Yüreğimdeki fay hatlarına<br /><br />Aslında ben depremlik bir zemine de hiç girmedim<br />Fıtratıma ters düşmeyi ise hiç düşünmedim<br />Ne hareketim ne yürüyüşüm ne konuşmam<br />Zaten bunları yapanları da sevemedim<br />Orjinali giremiyordu ki kalbime kızları taklit edenleri seveyim<br /><br />Dışarıdan bilemezdiniz beni<br />Kimse anlayamazdı yüreğimdekileri<br />İnanın kızlar bile farkedemezdi<br />Onları çok sevdim diye bilirlerdi<br /><br />Ama iç dünyam<br />Ah iç dünyam<br />Oğlanlar niçin üstündür dine göre kızlardan<br />Nedir bu anlamlı bakışlar, yürüyüş ve davranışlar kızlarda bulamadığım<br />Ya Rabbim nedir sebeb bir yabancıya bu kadar takılıp kaldığım<br />Nedir o elektrik çok güzel olsalar da kızlardan alamadığım<br /><br />Kolaydır zina yapmamak insana<br />Sonunda meşru olarak sevdiğiyle evlenmek varsa<br />Ama ya farklıysa duygular<br />Söyleyin dostlar geçer mi bir ömür bu manada<br />Bile bile mutlu olamayacağını asla bu hayatta<br />Bırakmak mı lazımdır bütün duyguları öte dünyaya<br />Cinselliği geçtim duygu ve düşünceleri paylaşmak ta haram mıdır bana<br /><br />İnsan nasıl bu kadar şen şakrak olur dışarıda<br />Yalnız ve hüzünlüyken iç dünyasında<br /><br />Oturup konuşmak istedim her şeyimi paylaşmak istedim<br />Belki nefsim fazlasını da istedi<br />Ama ne karşımdaki girmeli dedim bu çukura ne ben<br />Söyleyin yanlış mı ettim<br /><br />Ben hiç o büyük cürmü işlemedim<br />Çok hayal ettim çok kurguladım kaç kere düşündüm ama yapamadım <br />Aslında yapabilirdim<br />Çevremde sosyal ve yakışıklı olduğu söylenen biriydim<br />Ama Rabbime saygısızlık ed(e)medim<br /><br />Şimdi soruyorum size dostlar kimse yok mu<br />Bu düşüncelere sahip olanlar hep mi gider tepe taklak gayyalara<br />Hep bedenlerinin esiri mi olurlar<br />Kimse yok mu bu düşüncelerle en azından bedenen temiz kalmış etrafımda<br />Allah aşkına söyleyin tekmiyim ben bu dünyada<br /><br />Şimdi 26 yıllık hayatımda ilk defa<br />Kağıda döküyorum bunları<br />İlk defa Rabbimden başkasına açıyorum derdimi<br />Nefsimin acizliğini<br /><br />Çünkü dayanacak gücüm kalmadı artık<br />Yanlış anlamayın nefisten çok duygular ve düşünceler için<br />Gönül rahatlığıyla konuşabileceğim biri için<br />Gözlerimi kaçırmadan<br />Niye baktığımı açıklamak zorunda kalmadan<br />İzleyebilmek için<br />Belkide beni kandıran nefsim için<br />Bilmiyorum<br />İnanın bilmiyorum<br />Sadece kimse yok mu diyorum<br /><br />Bu duygularla konuşabileceğim<br />Gerçekten sarılabileceğim<br />Rabbimin sınırlarını aşmamaya çalışarak<br />Derdine,derdime ortak olabileceğim<br />Aşkı yaşayabileceğim<br />Benim yaşlarımda belki<br />Yüzü güzel kalbi temiz<br />Adam gibi adam bileceğim<br /><br />Allah aşkına söyleyin kimse yok mu<br />Kimse yok mu.....................<br /><br />:(<br />Aynı düşüncelere sahipseniz lütfen iletişime geçin<br />kaanyanasavur@yahoo.comkaanyanasavurnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9054018869918052993.post-21191285317257072912013-06-02T14:04:00.096+03:002013-06-02T14:04:00.096+03:00Ayet, Kur'an cümlesidir, ki Kur'an Allah k...Ayet, Kur'an cümlesidir, ki Kur'an Allah kelamıdır. yani birey(ferd) olan, canlı(hayy) olan Allahın müdahele edip kendisi bizzat konuşarak ortaya koyduğu, mana derinliği olan ifadesidir. meal ise o mana mertebe ve derinliğinden soyulmuş, o an için görünen dil karşılığıdır. orjinal metni buraya koyarak meraklısına paylaşayım :<br /><br />"Meselâ, اَلْحَمْدُ ِللهِ bir cümle-i Kur’âniyedir. Bunun en kısa mânâsı, ilm-i nahiv ve beyan kaidelerinin iktiza ettiği şudur:<br />كُلُّ فَرْدٍ مِنْ اَفْرَادِ الْحَمْدِ مِنْ اَىِّ حَامِدٍ صَدَرَ وَعَلٰى اَىِّ مَحْمُودٍ وَقَعَ مِنَ اْلاَزَلِ اِلَى اْلاَبدِ خَاصٌّ وَمُسْتَحِقٌّ لِلذَّاتِ الْوَاجِبِ الْوُجُودِ الْمُسَمّٰى بِاللهِ<br />Yani, “Ne kadar hamd ve medih varsa, kimden gelse, kime karşı da olsa, ezelden ebede kadar hastır ve lâyıktır o Zât-ı Vâcibü’l-Vücuda ki, Allah denilir.”<br />İşte, “Ne kadar hamd varsa” el-i istiğraktan çıkıyor.<br />“Her kimden gelse” kaydı ise, hamd masdar olup fâili terk edildiğinden, böyle makamda umumiyeti ifade eder.<br />Hem mef’ûlün terkinde, yine makam-ı hitâbîde külliyet ve umumiyeti ifade ettiği için, “her kime karşı olsa” kaydını ifade ediyor.<br />“Ezelden ebede kadar” kaydı ise, fiilî cümlesinden ismî cümlesine intikal kaidesi sebat ve devama delâlet ettiği için, o mânâyı ifade ediyor.“Has ve müstehak” mânâsını, lillâh’taki lâm-ı cer ifade ediyor. Çünkü o lâm ihtisas ve istihkak içindir.<br />“Zât-ı Vâcibü’l-Vücud” kaydı ise, vücub-u vücud, ulûhiyetin lâzım-ı zarurîsi ve Zât-ı Zülcelâle karşı bir ünvan-ı mülâhaza olduğundan, lâfzullah sair esmâ ve sıfâta câmiiyeti ve İsm-i Âzam olduğu itibarıyla, delâlet-i iltizamiye ile delâlet ettiği gibi, “Vâcibü’l-Vücud” ünvanına dahi o delâlet-i iltizamiye ile delâlet ediyor.<br />İşte, اَلْحَمْدُ ِللهِ cümlesinin en kısa ve ulema-yı Arabiyece müttefekun aleyh bir mânâ-yı zâhirîsi şöyle olursa, başka bir lisana o i’câz ve kuvvetle nasıl tercüme edilebilir?<br />Hem elsine-i âlem içinde lisan-ı nahvî, Arabîden başka birtek lisan var; o da hiçbir vakit Arap lisanının câmiiyetine yetişemez. Acaba o câmi ve i’câzdârâne olan lisan-ı nahvî ile mucizekârâne bir surette ve her ciheti birden bilir, irade eder bir ilm-i muhit içinde zuhur eden kelimât-ı Kur’âniye, sair elsine-i terkibiye ve tasrifiye vasıtasıyla, zihni cüz’î, şuuru kısa, fikri müşevveş, kalbi karanlıklı bazı insanların kelimât-ı tercümiyesi nasıl o mukaddes kelimat yerini tutabilir? Hattâ diyebilirim ve belki ispat edebilirim ki, herbir harf-i Kur’ân, bir hakaik hazinesi hükmüne geçer; bazan birtek harf, bir sahife kadar hakikatleri ders verir."<br /><br />Mektubat 29. Mektub 5. Nükte<br /><br />"S - Kur’ân, zaruriyat-ı diniyedendir. Zaruriyatta ihtilâf olamaz. Halbuki müfessirlerce verilen ayrı ayrı mânâların bir kısmı birbirine muhaliftir.<br />C - Azizim! Kur’ân’ın herbir kelâmı, üç kaziyeyi müştemildir.<br />Birincisi: Bu, Allah’ın kelâmıdır.<br />İkincisi: Allah’ca murad olan mânâ, haktır.<br />Üçüncüsü: Mânâ-yı murad, budur.<br />Eğer Kur’ân’ın o kelâmı, başka bir mânâya ihtimali olmayan muhkemattan olursa veya Kur’ân’ın başka bir yerinde beyan edilmişse, birinci ve ikinci kaziyeleri aynen kabul etmek lâzımdır ve inkârları da küfürdür. Şayet Kur’ân’ın o kelâmı, başka bir mânâya ihtimali olan bir nass veya zâhir olursa, üçüncü kaziyeyi kabul etmek lâzım olmadığı gibi, inkârı da küfür değildir. İşte, müfessirlerin ihtilâfları, ancak ve ancak şu kısma aittir.<br />İhtar: Mütevatir hadîsler de, bu hususta, âyetler gibidir. Yalnız birinci kaziye, teemmül yeridir. Çünkü هٰذَا ile işaret edilen hadîsin hakikaten hadîs olup olmadığında tereddüt yeri vardır."<br /><br />işarat'ül i'caz / bakara 6. ayetin tefsiri<br />Eflatoonhttps://www.blogger.com/profile/12062465633585436902noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9054018869918052993.post-36898810776440782312013-06-02T13:57:35.446+03:002013-06-02T13:57:35.446+03:00tefsir bambaşka bir kavram, son yüzyılda uydurulmu...tefsir bambaşka bir kavram, son yüzyılda uydurulmuş meal ise başka bir kavramdır. <br /><br />tüm islam geleneğinde 350 000 yazılı tefsir kayıtlardadır. bunların bazısı 500 cildi bulur. Kur'an semasına çıkmak için herbiri ümmete yol olur. meal gibi manayı soyup ifadeyi aşağı indirmezler. okumak üzerine mesai harcamayı gerektirir. emek ister. hedef ise Kur'anı sahabe gibi heyecan ve şevkle anlayıp hayata geçirmektir. kuru bir bilgiden çok daha öte bir ilim irade ve hayata şevk ile parlar. <br /><br />eşcinsellik ile ilgili olan ise tüm Kur'andır. çünkü Kur'anın her ayeti tüm diğer ayetlere bakar. hem onlara sebep hem netice olur. bir kısmı birine bakmaz, hem anlatılan konu tekdir. neyi anlatsa o renkler arkasında verilen ders tevhittir. nübüvettir. haşr ve adalettir... zaten aslında kelimeler de tek bir ifadedir.<br /><br />herkes diyebilir hatta demelidir ki, bu bana yazılmış Rabbimin bir mektubudur. bizatihi ismen cismen bana gelmiştir. zaten ömür sayfamıza yazdığımız da bu hitabın bizdeki yansıması ve nasıl anlaşıldığıdır. bu değerli yorumun bir yüksek mekanda tüm kainata ilan edileceği yere kadar herkes kendisi hür olarak yazar. tüm gizliler ortaya dökülüp herşeyin açıldığı o yerde yazılan hayat da açılır. neticesi ilan edilir.<br /><br />bu açıdan sınav içindeyken aynı sınavı olan başka birisinin ifadesine nefret suçu ile karışmak sadece mesul eder. casuslayıp baskı altına almak sadece ahiret mahçubiyetini artırır. Eflatoonhttps://www.blogger.com/profile/12062465633585436902noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9054018869918052993.post-3180623420037062722013-06-02T12:55:37.240+03:002013-06-02T12:55:37.240+03:00Arkadaşlar! gerçekten ayet ile mealini nasıl ayırd...Arkadaşlar! gerçekten ayet ile mealini nasıl ayırdığınızı anlamak istiyorum. detaylı bir yazı yazabilir misiniz? gay teolojisi ile ilgili bir şey okudum. pek ikna edici gelmedi. zorlama yorumlar gibi. gerçekten aksine inanmak istiyorum. yani şimdiye kadar yanlış anlaşıldığını.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9054018869918052993.post-6662508211372578552013-05-31T00:16:29.741+03:002013-05-31T00:16:29.741+03:00Yararlandığım bir yazı oldu, çok teşekkür ederim. ...Yararlandığım bir yazı oldu, çok teşekkür ederim. Her cümlesi değerli benim için..Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/17561381259734094095noreply@blogger.com