24 Ocak 2008 Perşembe

Eşcinsellik Günah ise...

Pek yakın bir dostumdan bugün bir mesaj aldım:

"Benim en iyi arkadaşımın oğlun'nun eşcinsel olması sorun değil de, eşcinsel'liğin günah olduğunu hiç bir yerde bulamamış. Beni bildiği için bana sordu. Ben de baktım göremedim. Nedir ne değildir ? Günahsa neden. Kur'anın hangi ayetlerinde yazıyor falan diye"

benim defalarca söylemeye çalıştığım şeyleri o genç, yaşadığımız çağın pratikliği ile ifade edivermiş. ben de Kur'anı ve tefsirlerini inceledim. gönül rahatlığı ile ona katılıyorum. ben de baktım ve göremedim. bu durumda ne hüküm koyarız? en ufak bir kalp kırgınlığına yeri göğü sarsan, küfrün zerresine kainat orduları ile cevap veren bir Kudretin eşcinselliğe cevabı "görüldükleri yerde katli" olmalı gibi geliyor. bir hadisi şerife dünyanın öte yanına giden Ehl-i sünnet'in büyük alimlerinin basit bir miras hukuku yada eşcinselliğe göre çok daha hafif meseleler hakkında tonlarca yazdıkları kitaplarla kıyas edilince kireçli kuyularda boğdurmayı emretmeleri bekleniyor. gerçek böyle değil...

bir başka açıdan yaklaşalım. islamın diğer dinlerden farkı en son ve en gelişmiş olanıdır. bize günah sevap listesi vermez. vasıflandırmayı öğretir. o vasıf ve sıfatların uygulamalarına göre kazanır veya kaybederiz. doğuştan gelen özelliklerimiz bize verilen sermayemizdir. eşcinsel olmak ise duygu hassasiyet, algıda seçicilikle başlayan bir dizi avantajı bize sunar. kişi bu özelliklerini uygulamasına göre sonuç alır. uygulamanın şekli ise sünnet dediğimiz Peygamberimizin toplum içindeki fiillerine uzaklığı ve yakınlığına göre değer alır.

islam sosyal bir dindir ve toplum hayatını şekillendirir. mahrem hayatı korur. kişisel hayatın sokağa dökülmediği ve "şu" diye parmakla gösterilmediği durumlarla ilgilenmez. bu sebeple hayatı geçirmekte, dini yaşamakta o kişiye denk olacak bir hayat arkadaşını destekler ve denkliği emreder. eğer kişi eşcinsel ise bir kadın ile evlendirilmesi islama göre uygun değildir. çünkü taraflar denk değildir. kişi dengini bulup, problemsiz bir aile oluşturup katılması ile sosyal hayat oluşur.

80 yorum:

  1. WAAAY BILMIYODUM RABBIM RAZI OLSUN YANI BI KADIN YERINE BI ERKEKLEMI EVLENICEKLER qüna DEĞILMI qay OLMAK DOĞUŞTAN DUYqUSALLIKMIDIR

    YanıtlaSil
  2. Cok sacma, kesinlikle katilmiyorum!
    Evli bir erkekle bayanla bile yasaklanmis olan bir faliyet nasil iki erkek arasinda yasaklanmamis? Escinsellik belki net olarak yazmiyor olabilir, ama sonucta eylemle ilgili net yasak var. O bakimdan escinsellik yasaktir diye dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  3. lut kavmini arastırın gaylar. sacma sacma konusmayın sonunuz cehennem!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yapalım ölelimmi böyle yaratılmışız tedavi yok anlamıyormusun Allah bizi cehenneme yollamak için yaratmış olamaz.çıkış yok

      Sil
    2. Lut kavmimi ne icin inmis? lutfen dogru okuyalim. incelikleri, satir aralarini atlamayalim. Erkekler erkeklerin onlerini keserek onlara tecavuz ettigi, onlara zulum ettigi icin inen bir ayettir. Kitabimizda zulum yasaktir. Baskasi hakkinda sen cennetliksin yada sen cehennemliksin diye hukum surmek de pek uygun degildir herhalde. Buna ancak Rab-imiz karar verebilir. O gorulmeyeni gorendir.

      Sil
    3. sulex bence sen araştır :) ayrıca çok bilmiş gibi yazdığın yoruma arkadaş çok güzel cevap vermiş. madem inançlısın kimin cehenneme gideceğine Rabbimin karar vereceğinin de bilinci içerisindesindir umrm.

      Sil
    4. Ruhun cinsiyetle kisitlanmasi biraz garip geliyor. Hele ki Allah'in boyle mantiksiz bir kisitlama yapmis olmasina inanamiyorum ve inanmam da. Lut kavmine gelince, biraz arastirma yaptim ve gordugum kadariyla teczvuze ugrayanlar sadece erkekler degil, ilk basta kadinlardi. Kadinlar yetmeyince erkeklere dadanmislar. Kisacasi tecavuz diz boyu

      Sil
    5. Sulex ne tür bir malsın sen acaba? Pardon da kimin cennete kimin cehenneme gideceği senin yazdığım bu saçma cümleden ibaret değil.Detaylı vr ayrıntılı oku kulaktan dolma sözlerle burada ahkam kesme.Cehalet en büyük düşman.

      Sil
    6. maalesef ne oluyorsa cehaletten oluyor.Dinimizi daha iyi anlasakda bir üçüncü kişiden duymaktan iyidir sağlam bir beyine sahipsen iyile kötüyü kendin seçersin.bizi yaratan ,sen şöyle sen böyle olacaksın demiyor..ama cehalet bunu yakıştırıyor,ama düşünürsek ki bizi yaratanında herşeye kadir olduğunu diyorusda eşcinselliği neye inkar ediyorus ,,ozaman yaratan bizi öyle yaratmış olduğunu neden inkar ediyorlar yaradan herşeye kadir ise bunuda kimsenin dışlamaya hakkı yok bence.

      Sil
  4. @adsız
    bir erkekle yaşamak zorunda bırakılmış olmayı hayal et... o zaman eşcinsellere nasıl acı çektirildiğini anlayabilirsin...

    @adsız
    eylemle ilgili yasağı delmek için kırk türlü adet görenek uyduracak kadar zamanı olanlar için olaya tanı koymak kolay görünüyor... biraz eşcinsellere de vakit tanınmış olsa elbette çok daha mantıklı çözümler ortaya koyabilirler... hatta sosyal hayata adapte olmuş güzel çözümler de sunabilirler.

    @sulex55
    araştırmış birisi olarak siz eski adetlerinizi bırakıp yeni şeyler mi kaşfettiniz? yoksa hala ders alacağınız kavminizi mi araştırıyor sunuz?

    YanıtlaSil
  5. ben kendim 15 yasinda ve escinsellige daha yeni yeni ayaklarimi basiyorum,bende dinime duskun Allahima duskun Ve kuranima Inancim Sonsuzdur,dua ediyor,namaz kiliyor,sukrediyorum.ama escinselligimi biturlu unutamiyorum,cunku ne yapsam ben oyleyim degisemem.yillar boyu caba gostersem gene olmaz cunku icimde olan bise,escinsel olmayanlar bunu bilemez ama inanin bana,ben oyle kiz hareketleri veya kadin giysileri giymem,cunku adam gibi adam erkek gibi erkegim,ama sonucta erkekleri seviyorum benim yapabilecegim hic bir sey yok!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ewet cok dogru demişisin

      Sil
    2. sana katılıyorum bende senin gibiyim.

      Sil
    3. way bea benim gibileri de varmış...

      Sil
    4. Ama birkaç sayfada gaylerin cennete giremez ya da gay olmak çok büyük günah yaziyor doquru deqil mi yani ?

      Sil
    5. Nerede yazıyor acaba?

      Sil
    6. Kuranı araştırdım. Eşcinsellikle ilgili sadece lut kavminde bi kaç ayet var. Fakat onların halakının bu yüzden olduğunu söyleyemeyiz. Ki zaten en büyük sorun şu, dinine Allah'ına bağlı olan bi insan olarak günah işlemeyi istiyorum mu zannediyorsunuz? Bu bana doğuştan verildi ve ben değiştirmek için ne kadar çabalasam da yapamıyorum. O kadar zor ki bu bu bize cehennneme gideceksiniz diyen insanların anlamasını da beklemiyorum. Farklı olmak, Allah'ın emirlerinin karşısında olmak nasıl bi zorluk bilmiyorlar! Ama Allah her şey için bir çare verdiyse, ya bu günah değildir, ya da bi çaresi vardır...

      Sil
    7. anlatamıyorsun ki bu cahil insanlara....
      hep içinde gizli kalıyor herşey. hep içine atıyorsun. sonra noluyor. dine inancın kayboluyor , sıkıntıdan dolayı ortaya kanser , damar tıkanıklığı gibi hastalıklar çıkıyor....
      ben bir eşcinselim aynı zamanda bir erkeğim.. eşcinsel olmak kız olmak değildir. ama anlamıyorlar işte...

      Sil
    8. aga bende oyleyım valla

      Sil
    9. Bu sorunun cevabını bilmeyi ben de çok isterim. Kendimiz gibi biriyle arkadaşlık gibi cinsel olmayan bir ilişkiyi yaşamayı... Ancak bizim gibiler çok az. Pek çoğu hetero'ların bile yapmaları sapkınlıkları yapıyorlar ne yazık ki. Eşcinsel olmayı biz istemedik. Allah öyle istedi. Ve eminim bu dünyadaki direncimizi ahirette büyük bir özenle değerlendirecektir

      Sil
    10. Of ulan of kardeslerim benim bende bu dunyada tekim saniyordum.

      Sil
  6. Islam da hem cins ile bir ilişki içerisinde bulunmak tamamen yasaklanmış durumda. Peki bu fikirlere nasıl varabiliyorsunuz? Özellikle denklik durumu pek bi dogru gelmedi.

    YanıtlaSil
  7. @adsız
    15 yaşındasın, inancını biliyor, kendini tanıyorsun. seni tebrik ederim.

    @adsız
    benim fikirlerime nasıl vardığımı merak ettiğiniz için teşekkür ederim. ben çevremdeki sayılarca insanın bana açılıp özellerini üzülerek ümitsizce ve kırgın ifade ettiklerinde vardım. dışarıdan baktığınızda saygın mesleği olan evlendirilmiş hiç bir problemi görünmeyen, ama iç dünyasında harabeye dönmüş, yasak aşk yaşadığının ağırlığı hayatını trajediye döndürmüş eşcinsellerden bahsediyorum. bunlar sizin de çevrenizde var. onları tanımayıp kendi denklerinden kaçındıklarında, sizi kandırıp siz gibi görünmelerini mi istersiniz?

    YanıtlaSil
  8. ben 16 yaşındayım Allahı bilen tanıyan emirlerini yapan hatta umreye gitmek bile nasip olan aciz ama çok aciz bir kulum bu pislik demek zorundayım çünkü geröekten bir bataklık girdikçe giriyorsun ve bu bataklığın içindeyim biz ne yapacağız benim gibiler ne yapacak allaha isyan olmasın ama bizim suçumuz neydi lütfen rasullah tan hadisler ayetler warsa tatmin edin bizi

    YanıtlaSil
  9. "kendini bataklık çamurunda görmek"; gören için acı, kavramsal ve neticesi açısından güzel bir durumdur.

    kulluğun bilinci arttıkça kişisel olarak emr-i ilahi karşısında yetersizliği, acizliği hissetmek ve isyanla cevap verme endişesi kulun kendisini bataklık çamurunda görmesine neden olur.

    bu durumda kurtulmak için bir rol model arar. onun arkasından mı bunun arkasından mı gitmeli? halbuki o an, artık hayatı bizzat yaşamak ve kendi modelini ortaya koymak zamanıdır. bu sebeple en kestirme, en pratik, en yüksek usül ile tevhid-i kıble etmek gerekir. yani bizzat özünüzle, yalnız olarak, Kur'an karşısında ona talebe olmak ve o samimiyet ile ona teslim olmaktır. kur'ana talebe olabilmek risale-i nurda incelenmiş ve benzeri bir durum burada anlatılmıştır. daha detaylısı 28. mektubun 3. meselsinin 2. noktasındadır.

    görüldüğü gibi bu ruh durumu için eşcinsel kimliğine sahip olma şartı yoktur. bununla beraber, eşcinsellik, tevhidin en güzel kulluk bilinci olan kendini aciz ve fakir bilmek kavramına aracıdır.

    bluğ ile başlayan sınavınızın verdiği gerilimin gereği bu ağırlığı hissetmeniz normaldir. mesele bu durumdan kurtulmak değil, bu durumu dahi Allaha yaklaşmaya ve razı etmeye vesile etmektir. ağır gelse yine ondan medet istemek gerekir.

    eşcinselliği ümitsizlikle karşılayarak ona itiraz eder bir tarzda mukabeleden kaçınmak gerekir. "böyle olmasaydı şöyle olmazdı" gibi itirazlar kaderi tenkit etmek anlamına gelebilir.

    çevrenizdeki diğer eşcinselleri yönlendirirken sizin tarif ettiğinizi gibi kimliklerini "pislik" olarak isimlendirmek yanlış olur. pislik, eşcinsellik değil, kimliğimizi hak rızasına kullanamama halinden doğan saf ve bozulmamış bir ruhun azab halidir. bu kimlik başlığı altına hangisini yazsanız aynı durumla ilgili hayat maceralarına tanık olabilirsiniz. evet tüm dini milli ve cinsel kimliklerinizle kavgasız bir barış hali ve kendinizi bilerek ve çevrenizle beraber huzur hali Kur'anın hedefidir.

    bu hedefe hep birlikte varmak ümidi ile...

    YanıtlaSil
  10. merhaba burak ben 17 yasndyım gayım.simdı ne dıyecgımı pek blmıorum ama bı aarkdasımız yzmıs ya bızım sucumuz neydı cok katılıyorum kım ısterkı boyle olmk yapmayın arkadslar yha tmm lut kavmı blkı cezlndrıldı ama o oyle oldu dye bzde ole olucz dye bsy yok sadce ınnclı olun edebınızle yasayın gay olmanın kotu oldugunu dsnmyrum evt sdce sex ıcn yasyn gaylar var asla oyle olamam olmmda ama gaylrnda hpsnn sex yapcgı ksn ennde sonnda bu ıs oluck yanı ne dıım arkdslar bı gay svglım var mtluyum asgım svyrum onu oda bnı svyo emınım allh yrdmcmız olsnn sadce ınnclı olalım ytrlı affedck olan sdce rabbımız msn mı vrmk ıstyrum konsmk tansmk ıcnn ıstyn eklyblr burakozturk61@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. burda kulaktan dolma internetten araştırma bilgilerle vakit kaybetmeyelim önemli bi konu çünkü.bu blogda bi uzman yok mu kardaeşim o yazsın ama tartışmala meil vermeyecek şekilde kısa ve öz yazsın bizde anlayalım ne olduğunu yukarıdaki konuşmalarda biri öle diyo biri böle diyo anlamadım bişi.biri adam gibi açıklasın ya

    YanıtlaSil
  12. burada kulaktan dolma bilgilerin paylaşılmadığını diğer başlıklara bakarak görebilirsiniz. hatta o başlıklarda işin uzman doktorlarının ve dini mercilerin ifadelerini de görebilirsiniz.

    tartışmaya meyil vermeyecek şekilde kısa ve öz yazmalarını istemişsiniz. konu zaten hiç tartışılmamış ki, toplumsal olarak yeni tartışıyoruz daha... elbette tartışılacak böylece yok sanılan ama gizli ve yalanlarla yaşanılan bu kocaman dağ ortaya çıkacak ve içinden yalanı temizlenip toplumsal paydada yerini alacak. kısa ve öz yazılmamasının sebebi de bu. çünkü siyah yada beyaz değil. ama milyon tane grilik içinde karışıp gidiyor ve bugüne değin bu kesim kullanılıyordu. oysa artık görünür olmak, ezilmemek, varlıklarının insani karşılığını görmek istiyorlar. evet istiyoruz...

    ancak böylece anlayabileceğinizi söylemişsiniz. siz dikkatle bakıp zaten anlıyorsunuz aslında... yakın arkadaşlarınızdan akrabalarınızdan her yerde eşcinseller varlar. onlara yapılan baskı ile kişiliksizleştiriliyorlar. bu bişeyleri artık halletmiyor.

    bu işi adam gibi açıklamak istemiyorum. bugüne kadar zaten adam gibi hoyratça koptu geldi. şimdi eşcinselce konuşup tartışıp, tüm belirsizlik ve renkleri ile ortak paydasını geliştirip bu ülkede insanın hakettiği saygı ve haklar dairesinde doğru yerde olmasını sağlayacak, ona ahiretten büyük ümitler verecek, hayatını tüm kimliklerini kabul ederek hatta sahip çıkarak yaşamasını sağlayacak bir sonuç istiyorum.

    YanıtlaSil
  13. sulex lut kavimini araştırın eşcinseller cehennemliksin diyor.sulex sen haşa Allah mısın.cehenneme gidiceğini söylüyorsun .Allahı rahmetinden ümit kesilmez.senin cennete gidiceğin garantimi.bir senedin falanmı var yoksa söz mü verildi sana.Önyargıyla ve ırkçı yaklaşımlar hoş değil.Bir insan eşcinsel cehenneme .bir başkasında her yol var (kumar zina zulüm kul hakkı yeme v.s v.s) onlar tövbe edince cennetemi Haşa tövbeler olsun sen yaratıcı olsaymışsın hiçde adil olmayan merhametsiz bir tanrı olurmuşsun.Allahın rahmeti büyük sende tövebe sende ona sığın.

    YanıtlaSil
  14. Eflatoon sizin lut kavmi ile ilgili ne düşündüğünüzü ayrıntılı görmek istiyorum. bnde eşcinselim ancak bu konuda çok büyük teraddütler yaşıyorum korkuyorum ancak bir şeyler yaşamak istiyorum lut kavminden başka bi yerde geçmiyor eşcinsellik konusu ancak lut kavmi çok net bi çizgi çekiyor bu konu ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum saygılar ...

    YanıtlaSil
  15. Hz. Lut'un kavmi kimler?

    o mustakim peygamber abes iş yapmaz. kapısını açtığında misafirlerini isteyenleri gördüğünde kızlarını bile onlara helal yolla ve nikahla önermesinden anlaşılıyor ki, gördüğü adamlar eşcinsel değil, eşcinsele zulmeden ahlaksız adamlar. bu kavimle ilgili ayrıntılı bilgi zaten kitaplarda mevcut. işin detaylarına girenler bunları biliyor. tarihçiler de ... lakin toplumun genel tepkisini hala klasik ekolle değerlendiriyorlar.

    oysa algı değişti, artık eskisinden bile daha hür olmak arzulayan bir gençlik var. hem geçmişini saklısız gizlisiz öğrenmek hem de geleceğe kaygısız bakmak istiyorlar. hem ahirette hangi kimliği taşıdığınız değil, hangi kimliğinizi nerede kullandığınız değerlendirilecek...

    milli kimliği esas yapıp dini kimliği ona kalkan gibi kullanmak nasıl vahim ise, cinsel kimliği esas yapıp dini yada milli kimliği ona basamak yapmak da vahimdir. hepsinin yeri ayrı ve nasıl bir bütün kişiliğin tabiri ve yorumunun kodları iseler aynen doğru algılanmaları da o kişinin dünya ve ahiret hayatının verimliliğinin temel esasıdır.

    YanıtlaSil
  16. Herkes fikrini söylemekte hürdúr.
    Ve fikirler bazi zamanlar elestiri uslúbü ile aciklanir. Yúrek kirilsada, karsimdaki insani incitmemeyi yeglerim. Tek ricam insanlara, lütfen elestiri yapilirken, bu saygi cercevesini asmasin. Zira ayni fikirde olmak zorunda degiliz, ama birbirimize kesinliklen SAYGI duymaliyiz. Ben 35 yasinda escinsel bir bayanim, his, davranis ve davranis olarak hetero hemcinslerimden farksizim. Kurban Oldugum Yúce Yaradaním beni ve kader ortaklarimi böyle Yaratmis. Vardir bir Amaci bunda.. Ben O'na Herseyden Cok Ve Herseyden Önce Ebediyene Kadar Súkredecegim! Ve yasadiklarim gúnah ise, bunun hesabini benden baskasida vermeyecektir. Yadirganmak cok kötú bir tecrúbedir. Herkeze Saglik Dolu Mutluklar dilerim. Selam ve Saygilarimla.

    YanıtlaSil
  17. içten paylaşımınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  18. ben 17 yasında bır gayım.gaylerin sonu cehhennem,onların yaptığı coook gunah diyen arkadaslara seslenıorum.sizce boyle olmayı bizmi sectik ?????????????? ben cocukluğumdan beri boyleyım.ne yaparsam yapıyım eşcinselliği hayatımdan atamadım ve içime bu kadar işleyen bi seyın nasıl oldugunu dusunmeye basladım kimisi der yetiştirilme tarzından kimi der allah boyle yarattı, ben bılmem neden oldugunu allahtan baska kımse bılmez ama benım bıldıgım tek bıse war oda eşcınsel olmayı ben ıstemedım bı sekılde bu bana verıldı.peki kendınızı benım yerıme koyun?? zekisiniz herşeyi başarıcagınıza ınanıosunuz cok guzel bı bolumde okuyyosunuz ılerıde cok para kazanıcaksınız ama hayatınızboyunca hıc mutlu olmıycaksınız.bi kadınla evlenemezsınız cunku kadının beklentilerini karsılıyamazsınız bi erkekle olamazsınız neden cunku gunah.O ZAMAN BEN NAAAPIYIM YA BIRI O ZMN BANA BI YOL GOSTERSIN DESINKI KARDES BU YOLDAN GIDERSEN MUTLU OLUCAKSIN BOYLE BOYLE YAP YAPIYIM AMA YOK MUTLU OLMANIN BI YOLU YOK.bı gun ıstedıgın hayatı yasayabılırsende inanclı bı ınsan oldugun ıcın vıcdan azabı pesini bırakmıcak yanı naaparsan yap mutlu olmıycaksın.allah bana neden escınsel ılıskıye gırdın dıye hesap sorucaksa ben kıme hesap sorucam benı nıye escınsel yaptın dıye ? hadı bundada cevap verın serefsızler????????????????????????? oluyum ben o zmn mutsuz yasamanın bı anlamı yok!!!1 a dur bı dakka ıntıhar etmekte gunahtı dımı ???????????? tuh onuda yapamıyorum .biz neyiz bılıomusunuz???? biz bataklığın içine zorla hapsedılmıs insanlarız bız boyle olmak ıstemedık bunun ıcın escınsellere saygı duyun duymazsanınz YARIN BIRGUN SIZIN COCUGUNUZ DA ESCINSEL OLUR SONRA UZULURSUNUZ BENDEN DEMESİ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  19. Teşekkür ederim. Çok haklısın. Ben 25 yaşındayım. En son senin dediklerine vardım arkadaşım. Allah yardımcın olsun...

    YanıtlaSil
  20. lut kavminin net bir çizgisi var. tüm kavim eşcinsel olmuş sapkınlık dolu bir hayat yaşamışlar herkes birbirine girmiş. bizim yaşadığımız eşcinsellik bu değil. tamam sex üzerine kurulmuş olanları var ama bizim duygularımız var aşık olabiliyoruz sevebiliyoru. cinsellik de elbet oluyor her türlü o da bir ihtiyaç. kızlarla olduğum zaman onların isteklerini karşılayamayız o yüzden erkeklerle oluyorsun mecbur. bizim içimizde olan bişey bu biz istemedik ol diyip olan biz deiliz bizi yaradan böle yaratmış. eğer benim istemediğim halde bana verilen duygular yüzünden hesap sorulacaksa isyan ediyorum. namazımı kılarım kuranımı okurum cuma ya giderim allahıma inanırım ama bu yüzden bana hesap sorulacaksa da islam dininin eşitliğinden şüphe ederim. eşcinseller hep varız hep var olacağız da sonu yok bu işin utanmak saçma. hep birlikteyiz birbirimize desteğiz ne kadar dışlansak da biz kendi kendimize yeteriz ki fazlasıyla kalabalığız zaten. sizi çok seviyorum iyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
  21. bize söylenenleri son mesajlar hep özetliyor. bir cinsel kimlik var.

    akıl dışı yollardan mağlata ile mıy mıy, onu hastalığa sokan yada inkar edenleri bir tarafa koyarsak; bu cinsel kimliğe dini kimlikler şöyle bakıyor milli kimlikler öyle bakıyor. iyi de arkadaşım, eşcinsellikten bahsederken başka bir cinsel kimlik gözüyle bakmanız normal ama başka bir kimlik olarak değerlendirmeniz normal değil.

    islamda türk olmak caiz mi? ya kürt olmak sevap mı?

    türk geleneğinde kadın örfün neresindedir diye incelenebilir mi? incelense sonucun kim eyararı var?

    kadın cinsel kimliği içinde lezbiyen cinsel kimliği mantıklı bir araştırmadır.

    farklı milli kimliklerin birbirini tanıma şekillerini ve bağlarını incelemek de mantıklıdır.

    dini kimlik ise diğer dini kimlik açısından değerlendirilir. bu sebeple islam ve kadın gibi bir ifadeyi çok çiğ buluyorum. o başka bir kimlik bu başka bir kimlik. insanı insan yapan daha onlarca başka kimlik ve özellik var. tam bir orta doğu arabeski içinde hamur edip, çözümsüzlüğü türetip, sonra onu kılıçla kesmek çözüm değil sadece yarayı büyütmektir.

    eşcinselin yüzüne caiz değil diye haykırmak çözüm değildir. çünkü orada var ve duruyor. önemli olan onu topluma bağlayabilmek ve sosyal yapıda yer verebilmektir.

    kadın deyince fahişeyi anlayıp tek hareketinden ahlaksızlığına hükmedip ona, ahmakçasına, dinden ve dini kimlikten kısıtlamalar getirmek zulümdür. yada "sana yakışan aslında bu" deyip sosyal hayata karışmayı seçenek olarak ona vermeden, evinden çıkmamacasına kendisini dine vakfetmesini beklemek de zulümdür.

    eşcinsel deyince de mesele budur. kısa süre öncesine kadar inkar edilen eşcinsel kimlik şimdi de "tanıyoruz tamam varsınız, ama tevbe ve nedamet edin, sakın ortada görünmeyin, kendinizi dine verin" demek sağlıklı bir tavsiye değildir. toplumda onuru ile yerini alan eşcinsel elbette neyi ne yapacağını bilir. bu zaten onun dünya imtihanıdır. kendi evladına güvenmeyen karanlık devirlerin zihniyetinin bu artıkları kayboldukça yeni nesilin de ayaklarındaki bu ağırlıklar ortadan kalkacaktır.

    her kimliğine sahip ve memnun olan, bu kimliklerin tüm seçeneklerine sahip ve sonucu kendi seçerek mes'uliyeti, neticeyi, şerefi ve zaferi omzuna alan, onuru ile topluma karışan bir eşcinselin ve bir müslümanın elbette bu topluma vereceği katkı da çok olacaktır.

    YanıtlaSil
  22. ibadette ediom ama escinselim cıkmıo içimden arkadas sen escinselmisinkii biliosun ya es cinselligii bilmiorsan konusma hoca tamam lud kavmini biliom okudum bizim yaptıgımızda ludilik ama gelde sen bana sor sen ludigi cokmu sevion diye sen cehennem atesinde yanmayı cokmu istion diye hangii insan ister hocaaa konussssssssssssssssssss her kim escinselleri kınıyorsa ALLAH onları bin beter etsin esekten düsenin halini esekten düsen anlar sende düsersen yanarsın.

    YanıtlaSil
  23. ibadet etmeniz çok güzel. ibadet Allah rızası için edilir. başka bir niyet olamaz. ibadeti "eşcinselliğimiz içimizden çıksın" diye edemeyiz. zaten eşcinsellik asli bir cinsel kimliktir. içinizden çıkarsa siz, siz olmazsınız.

    eşcinsel olmak eşşekten düşmek gibi kötü bir durum değildir. sizi siz yapan yüzlerce özelliğinizden bir güzel özelliktir. onu incitmeyip inkar etmeyip, güzele hayra kullanmak lazım.

    eşcinselle uğraşan ve ona zulmedenler ise içinde gizli eşcinselliği barındıran henüz hidayete ulaşamamış olanlardır. onlara dua etmek lazım. ne zaman Allah onlara görmelerini ve farketmelerini dilerse içlerindeki eşcinseli keşfeder ve yaptıkları zulümden dönerler...

    YanıtlaSil
  24. Ya ben 20 yasindayim, Fransadan Turkum Dinime duskunum, namaz kiliyorum dualar ediyorum orucumu tutuyorum, Allah'a inancim sonsuzdur.
    Senelerdir unutmaya çalissam bile escinselligimi unutamiyorum, yapamiyorum imkansiz gozukmeye basladi.Bu unutabilir bisey degilki her an aklimda. Umarim bir çikar yol bulurum.

    YanıtlaSil
  25. 21 yasinda amerikada okuyan bir ogrenciyim, cinsel yonelimimi fark etmem cok genc yillarimda olustu. insan ne zaman kendini izlemeye basliyor, 2.cil bir kisi gibi degerlendirebiliyor, sanirim o zamandi ilk farkindaligim. tabi hic ustunde durmadim, dusunmedim, genclik yillarimi hayal dunyasinda yasayip gecirdim. hayatin gercekleriyle tanisinca once kendinden basliyor sanirim insan sorgulamaya. su an ulastigim durum, escinselligi heteroseksuellikten ayirmiyorum aksine birlestiriyorum. bence 2 insanarasindaki duygusal bazda olusan iliski ve bunun gelisim sureci cinsel yonelim gozetmeksizin ayni oldugunu dusunuyorum. yasalarin bizlerede evlilik hakki tanimasini istiyorum. bizim gibi dusunmiyen escinselligini konu edip ustune bunu cinsel iliskiler kurup, escinselligi sex unsuru gibi tanitan insanlarin olmasi ne buyuk sanssizlik. bizler gibi edebiyle ahlakiyla ilsikisini yasamak istiyen escinseller hep sessiz ve gizli kalmak zorunda kaliyorlar. escinselligi birde bizden dinliyemiyorlar. bunada sukur, en azindan escinselligin varligini gosteriyorlar, ne kadar yalnis anlasilmasina neden olsada. sosyal durumumuz disinda dini konudaki fikirlerimse, cok sansliyizki bole dinin ogullariyiz kizlariyiz, bu dine sahip bir ailenin cocuklariyiz. muslumanlik bana gore adil, mantilkli, anliyisli dogru ahlaki ve davranislari gosteren bir din. ben herseyin insanin kalbinde bitecegine inaniyorum. iyilik, inanc insanin kalbinde olmasi gerekn birsey bence. niyetin cok onemli oldugunu dusunuyorum. daha net olmak gerekirse, benim inancima, dusunceme sahip bir insanla tanisip anlasirsam, onu hayat arkadasim bilirim, ona baglanirim. cinsel iliskimide yasarim, karslikli ihtiyac olusuyorsa. ama benim icim rahat olur. yalnis birsey yaptigimi dusunmem cunku dogru insanla dogru bir dusunce icinde paylasimlarda bulundugumu dusunurum. iliski cinsel ihtiyac uzerine kurulu olmamali... simdilik dusuncelerim bole. zaman herkesi gelistiriyor. yeni seyler katiyor. eminim ki allah iyi niyetinizin farkinda. ben niyetin cok onemli oldugunu dusunuyorum ve iliskilerde cinsellik amac degil arac olmali ihtaci duyuluyorsa sayet. ben sadece kendi dusuncelerimi soluyorum kimseye benim gibi dusunmelerini ogutlemiyorum. allah herkse akil fikir vermis onu kullanmak gerek. kalbimi ve mantigimi dnliyip olusturdugum dusunceler bunlar. allah hepimizin yardimcisi olsun, bu dunyada isimiz cok zor coktan malup basladik sosyal hayata karsi. tekrar herseyin kalpte bitecegine inaniyorum. iyi insanlar hep sizinle olsun iyi niyetli arkadaslarm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadas suan ne durumdasin?Neler yapiyorsun? Dusuncelerin degisti mi degisnedimi? Mailinizi yollarsaniz sizinle gorusmek isterdim....Gorusmek dilegiyle... :)

      Sil
  26. Farkli bir dine mensubum..

    Ancak biliyorum ki tanrinin gözünde büyük günah ve kücük günah yok evet .Gay iliski öngörülen bir iliski degil ancak tanri karsisinda yalan söylemkten dahada agir degil .

    Yada dedikodudan dah büyük bir günah degil.

    YanıtlaSil
  27. Adsız bir yorumcunun özel yaşamı ile ilgili kısmı çıkarıp devamını buraya ekliyorum:

    "... ama kabullenmemek gibi bir secenegim de yok cunku icimden gelen bu.. dogrumudur yanlis midir bilmiyorum ama erkek olsamda bir erkege böyle duygular besleyip sevmek kötü birseymi bilemiyorum ama beni mutlu ediyor ama tabi ki bunu acikca kimseye söyleyemiyosunuz. Cok sevdiginiz bir erkek arkadasiniza acilamiyorsunuz cünkü ne tepki alacaginizi bilmiyorsunuz ve onu kaybetmek istemiyorsunuz. Gercekten aci veren bir durum.Kelimelerle anlatmak zor biraz. Yasayan bilir.. Benimle ayni duygulari yasayan arkadaslarimin da allah yardimcisi olsun gercekten kolay bir durum degil.. O yuzden yargilayan arkadaslarda biraz kendilerini bizim yerimize koysun. Böyle hissetmeyi bu duygulari hissetmeyi biz secmedik ve istesekde bunu engelleyemiyoruz. 02.08.2011"

    YanıtlaSil
  28. Arkadaslar ben 26 yasında bısexsuelım escınsel duygular tasıyan bırıyım.ve ınsaata topum kacıpta escınsel olmadım ne sanıyorsunuz gay ınsanı bılmıyorum .Ve ınanclı bırıyım muhafazakar bı aılede buyudum gunah oldugu konusuna gelınce muslumanlık ta yerı olmayan bır durum oldugunu dusunuyorum .Fakat ALLAH oyle yuce oyle kusursuzdur kı gercekten DNA larından dolayı escınsel olan bırısıne karsı bır adalet saglayacaktır.Uzun yıllar duygularımı bastırmaya calıssamda kucucuk bı cocuk ken kendımı tanımıstım.Inanın arkadaslar onune gecılemez bır duygudur ne kadar dugularına gem vursanda yanlız kaldıgında tatmın olmaya calısıyorsun o yuzden yasanan tum ılıskılerde edeplı seyler yasanmasını tavsıye edıyıorum .Ecsınsellıkden kazanc saglanması , onla bunla dusup kalkması da dogru degıl.Sevıyelı ve kalıtelı hayat yasamaya calısın ve AKIL BEDAVA yasadıgın herseye ragmen dınını elden bırakma ........

    YanıtlaSil
  29. Ben her EŞCİNSELİM dediğimde benim önüme Lüt Kavminin helakını benim cehennem fermanımmış gibi okuyan kardeşlerim şimdi benim cehennem fermanımı gelin beraber okuyalım;

    Lut da; hani kavmine demişti: "Siz gerçekten, sizden önce alemlerden hiç kimsenin yapmadığı 'çirkin bir utanmazlığı' yapıyorsunuz. Siz, (yine de) erkeklere yaklaşacak, yol kesecek ve bir araya gelişlerinizde çirkinlikler yapacak mısınız?" Bunun üzerine kavminin cevabı yalnızca: "Eğer doğru söylüyor isen, bize Allah'ın azabını getir" demek oldu. (Ankebut Suresi, 28-29)

    Siz alemlerde kimsenin yapmadığı çirkinliği utanmazlığı yapıyorsunuz yol kesip zorla erkeklere yaklaşıyorsunuz,Allahın varlığını alaycı bir tavırla inkar ediyorlar,Lüt Peygamberden önce dünya 4500 yaşında 4500 sene içinde hiçmi bir erkek bir erkeği sevmemiş hiçmi gönül bağlamamış bu mümkünmü bence değil ayette siz alemlerde kimsenin yapmadığını yapıyorsunuz diyor,Ben beni yaratan Allahı inkar etmedim,kimsenin yolunu kesip hiç kimseye tecavüz etmedim,ayrıca böyle bir zorbalık cinsiyet kavramı olmadan Allah C.C katında kesinlikle günahtır ve sapkınlıktır ne mutluki helak olmuştur.Binlerce Kişiden oluşan bir kavimden bahsediliyor eşcinsel olmayan ve erekeklere sahip olmayı bir üstünlük olarak gören,Allahı inkar eden,kendilerine eş seçtiklerinin dışında,bulundukları halin dışında,zorla genç delikanlılara tecavüz eden Allah katından gelen meleklere zorla sahip olmak için Lüt Peygamberin kapısana dayanan bir kavim böyle bir kavmi Allah C.C helak etmesinden cennetin baş köşesinemi oturtsun ve onlara bu Ayette olduğu gibi;

    Derken, tan yerinin ağarma vaktine girdiklerinde onları (o korkunç ve dayanılmaz) çığlık yakalayıverdi. Anında (yurtlarının) üstünü altına çevirdik ve üzerlerine balçıktan pişirilmiş taş yağdırdık. Elbette bunda 'derin bir kavrayışa sahip olanlar' için gerçekten ayetler vardır. O (şehir de) gerçekten bir yol üstünde (hâlâ) durmaktadır. (Hicr Suresi, 73-76)

    Böylece emrimiz geldiği zaman, üstünü altına çevirdik ve üzerlerine balçıktan pişirilmiş, istif edilmiş taşlar yağdırdık; Rabbinin katında 'belli bir biçime sokulmuş, damgalanmış' olarak. Bunlar zalimlerden uzak değildir. (Hud Suresi, 82-83)

    Benim gibi sınavı ağır,yükü ağır olan din kardeşlerimin her anlamda kendine düzen getirmesi gereklidir özel hayatını seçtiği bir eşle devam ettirmelidir ziraa çeşitli insanlarla yaşamak doğru değildir Allah C.C Kendinize eş seçtiklerinizin dışında başkalarına gitmeyin diye emir ediyor.Bizlerin Allahı daha çok zikretmesi namazları konusunda çok hassas olması gereklidir,nitekim O merhametlilerin en merhametlisidir.O tövbeleri kabul edendir.



    Benim hakkımda hüküm veren cehenneme gireceksin diyen ama sokakta kızlara bakmaktan gözünü alamayan,ağzından Allah zikri yerine küfürden başka bir kelime çıkmayan,bu gece hangi kızın koynunda geçirsem diye akşama kadar düşünen,Caminin sadece tuvalet kısmını kullanan,gördüğü bir eşcinsele küfür eden döven hor gören Allahın yarattığı ile alay eden kardeşim Allah sana hidayet versin ve seni cehennemin ateşinden korusun.


    Hadis-i Şerif

    Allah Resulü bir gün ashabına: Cennetliklerin kimler olduğunu size bildireyim mi? diye sordu. Bildir ya Resulallah! dediler. Halk arasında hor görülüp hiçe sayılan, mütevazi her mü’mindir ki, o bir hususta Allah’a yemin etse, muhakkak Allah onun yeminini boşa çıkarmaz, doğrular. Peygamberamiz ashabına tekrar sordu: Size Cehennem ehlini de bildireyim mi? Bildir ya Resulallah, dediler. Onlar iri vücutlu, katı yürekli, kaba davranışlı, gururlanarak yürüyen, kibirli kimselerdir.


    Şimdi soruyorum benmiyim cehennemlik senmi sin?

    ANADOLU PRENSİ

    YanıtlaSil
  30. Arkadaşlar yaşamayanlar bunu bilmez sobaya elin değmeden yanmayı bilemeceğin gibi.Çocukluğum'dan beri erkeklere karşı meyilim var.Yeni yeni büyümükle beraber daha çok meydana çıktı.Kimseye anlatamıyorsunuz kimseye söylüyomuyorsunuz.İçinizde herşeyi alıp götüren bir fırtına tevbelere tevbe ekleyerek.Düşünmüyecem kurtulacam bu bir rahatsızlık hastalık deyip atlatmaya çalıştınız bir duygu.Olmuyor bir türlü düzelmiyor sizi kainatın sahibinden başka anlıyan yok.Anlatmaya çalışsan ne biliyim böyleyim desen.Herkes yerindibine geçirip dalga malzemesi cehennemlik zevat olur çıkarsın.Yar bu kalbi al çıkar sen taşı biraz bakalım sen sıkıl bunal biraz bakalım hadi.Sende yokya vur gitsin sen anlamıyorsun ya yok demek.Kendi yediğin haltların faturasını çıkartmadan karşı tarafı çökert.Ne yazık ki böyle hepimiz ne biliyom doğru yolu bulalım duygularımı anlatmak istedim el insaf.

    YanıtlaSil
  31. Sinirimden ağlıyorum.
    !7 yaşındayım. Eşcinselim. Burda o kadar acımasız insanlar var ki. Elimde olmayan bir şeyden dolayı CEHENNEME GİDECEKSİN ne demektir? Asıl böyle konuşanlar gidecek oraya. Tövbeler tövbesi sen Allah'mısın? Bu ne cürret? Sen kim oluyorsunda cehenneme gideceksin diyorsun bana? Allahıma inanıyorum. Madem günah neden yaraddı, yüce rabbim bizi. Kesin bir bildiği vardır. İnşallah mahşerde bütün bunların doğal olduğunu ve allahın bilerek yaraddığını görürsünüzde ben de o zaman sizin yüzünüzü görürüm. Tek istediğim bu. Toplumda dışlanıyım ama ahirette asla!

    YanıtlaSil
  32. Bu durumu yaşamayanlar, asla nasıl bir his olduğunu bilemeyecekler! Sadece uzaktan nasihat vermeyi, günah! yanacaksınız! demeyi bilirler. Her gün her saat her dakika içimizde ne fırtınalar koptuğunu tahmin bile edemezler. Lütfen kulak asmayın. Allah'ın adaleti ve merhameti sonsuzdur. Gerçeği hakkıyla O bilir.
    Hastalık diyen mi ararsın, tercih diyen mi? Hastalık diyene sorarsın: "O zaman neden günah?" diye veremez cevap. Sonra yine sorarsın "Madem bize hasta gözüyle bakıyorsun., hastalara sen böyle mi davranıyorsun? iterek, küfrederek, çevrenden dışlayarak? hastalara yardım etmez misin sen? " İşte o zaman mantığı bir yerde tıkanıyor. Cevap veremiyor.
    Tercih diyen mi ararsın? Çook? ama sorarsın, kim böyle zor bir yaşamı tercih eder diye? cevap veremez. Bir daha sorarsın: Sen ne zaman tercihini yaptın o zaman diye? Lafı çevirir konuyu saptırır. Herkesle empati yapar ama bu konuya gelince uzak durur. Böyle düşünen insanlar çok ne yazık ki...

    YanıtlaSil
  33. Yazıklar olsun be yazıklar olsun tüh size cehenneme gidecekmişimde yanacakmışımda siz kimsiniz be kimsiniz Rabbim bilir benim nereye gidip gitmeyeceğimi hiçkimseyle hiçbirşey yaşamadım yaşamıycamda ben Rabbimin ilahi adaletine aşığım bu duyguyu rabbim bana bahşetti şükürler olsun hamd olsun RABBİM NE EYLERSE GÜZEL EYLER ONDAN GELECEK HERŞEY BAŞIMIN TACIDIR YAŞADIĞIM KEDER ACI DEĞİLDİR BALDIR NEDEN Mİ ÇÜNKÜ ALLAH BU DUYGUYLA YARATMIŞTIR BİZİ

    YanıtlaSil
  34. offf Allahim yardim et bize ne yapacagiz bilmiyorum kalbim vicdanim rahat degil escinsellik haram mi degil mi icimde bu yabginla mi hep yasiyacagiz ?

    YanıtlaSil
  35. Hiç mi mantığınızı çalıştır mıyorsunuz? bu kadar dinin ehliymiş gbi konuşuyorsunuz.. kaç yüz yıl önce mevlananın söylediği kimseyi hor görme, ayrım yapma.. 'ne olursan ol gel' denilen bir dini zihniyeti ,sizn gbi kör gözlerce çarpıtılarak, insanların sevgisizleştirerek daha çok korku yoluyla çıkar sevgisi yaratılarak, ayrımcılık yaparak ve hor görerek daha çok insaları dinden soğutur hale sizler getirdiniz.. dinimiz hoş görüyü ele alır , yargılamak size değil Allah'a düşer bunuda biliyorsunuz diye umuyorum..sizler sadece eleştirdiğiniz ve okumayı tercih etmediğiniz için bunun insalara özgü olmadığını, bir çok hayvan türünde de eşcinselliğin olduğunu bilmemektesiniz. düşünün bakalım Allah'ın yaratığı o hayvanlarda mı sapkın? onlarda mı bu dünyada sınava sokuluyorlar?.. veya akılları var ya... onlar için de bir tercih meselesidir diye bilir misiniz?.. eleştireceğiniz konu ve kişi hakkında biraz bilgi sahibi olun veya empati yapın.. ve şunu da düşünün karşılıklı duyulan sevgi nasıl günah olabilir? kime zararı vardır da günahtır?...
    Bundanlar benim kendi mantığımı yürüterek sorduğum sorulareğer cevabını vericek varsa lütfen öyle kolayanı kaçıp sizler cehennellisiniz deyip tühmesin...
    DTH

    YanıtlaSil
  36. Çok çok sevdiğim yabancı bir diziden, bir alıntı yapmak istiyorum. Başrol karakterlerinden biri, eşcinselliğin kendisine getirdiği bir takım sıkıntılardan bıkmış halde "eşcinsellikten kurtulma" terapisi gibi bir terapi grubuna katılıyor. En iyi arkadaşının ise ona söylediği şu sözler ne kadar anlamlı geldi bana:

    "God created you in his image. At least that's what I was always taught. And since God is love and God doesn't make mistakes, then you must be exactly the way he wants you to be. And that goes for every person, every planet, every mountain, every grain of sand, every song, every tear... and every faggot. We're all his, Emmett. He loves us all."

    kendimce şöyle çevirmeye çalışayım:
    "Tanrı seni "kendi düşüncesinde" (kendi düşündüğü gibi) yarattı. En azından bana öğretilen hep böyle olduğu. Ve Tanrı demek sevgi demekse ve O, hiç hata da yapmıyor ise, demek ki, O senden nasıl olmanı istiyorsa, sen tam da öylesin. Aynı şey herkes için, her gezegen, her dağ, her bir kum tanesi, her şarkı, her gözyaşı ve her eşcinsel için geçerli. Hepimiz O'na aidiz Emmett. O hepimizi seviyor."

    (kötü çevirdiysem kusura bakmayın.)

    Bana göre çok güzel ifade edilmiş. Yüce Allah hepimizi seviyor. O çok merhametlidir ve her şeyi hakkıyla bilir. O'nun yarattığı her şey güzeldir.

    YanıtlaSil
  37. Bn aslan, 16 yasndayım

    Eğer oralarda bir yerlerdeysen ne bileyim dedikleri gibi herşeyi görüp gözeten sensen / sizseniz bana ve benim gibilere yardım et. Toplumda Dıslanmak İstemiyorum, normal insanlara saçma gelecek ama kadınlara duskun olmak ıstıyorum affı huzurdan kadın abazası olamk ıstıyorm ama gay olmak ıstemıyorum hıcte ıstemedm bu sacma sapan mevzular allah belalarını versın ki verdi çocukken basıma acıldı cocuk aklı ıste tuhaf seylere hep merakın vardı Alll ! işte merakın sonumu dersın egılımmı dersın yaratılışmı dersn ama bır erkeğe asık olmak ıstemıyorm bu durumdan nefret edıyorm burdan kmseye söyliyemedmklerımı söyledm sızlere ve bırsey daha paylasıcagım kısa bi süre sonra bu dunyada olmıyacagım belki kendımı asarım belki zehirlerm ama giderim buralardan cunku bazı seylerı unutmak kolaydır ama unutmaya mecbur olmak can yakar. siz biliyormusunz kendnden nefret etmenın agırlıgını aynaya bakarken kendıne kufretmenın nedenını kardesm dedıgıne en yakın arkadasına bir erkek olarak farklı duygular beslemek. ona sarılmak ıstemek ne bıleyım beraber uyumak ıstemek onla ölmek ıstemek ne demek ? onu sevgılınden kıskanmak toplumda gay damgası yemek ? belki kimseler bilmez gay oldumu ama hıssederler ıste seziyorlar birşeyler varsın sezsinler ben diyeceğim ki 'belki nefret edeceksnz ama gayım erkeklerden hoslanıyorm ve bır erkege asık oldm' sonrada öleceğim işte hepsi bu.

    YanıtlaSil
  38. Bebcnce eylem bakimindan gunah bide eaxillekte urme yok ve bunun sonucunda insan nufusu azalir insanlar yok olur ve bida kiyametin erken gelmesi demektir bunun sonucudur bunun disinda baska bisey yoktur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah Azerbeycan noldu sana böyle? sanatta şiirde tüm kafkasyada namın vardı. sanata şiire saygın vardı. farklıyı anlatana, farklı olana verdiğin değer vardı. farklı olan, farklı olmaya devam ederdi... sen "ya herkes farklı olursa o zaman biz, biz olmayız" diye korkmazdın. nedendir şimdi bir sertlik, tek tip ve farklıyı dışlama moda olmuş.

      eşcinsellere sahip çıkarsan o da sana sahip çıkar. insana yatırım yaparsan toplum yükselir. eşcinseller güzel birliktelik de yaşar, komşuluk da yapar, çocuk da yetiştirir. kıyametin gelmesi çocuksuzluktan olacak gibi mi gözüküyor? hangi nüfus artış istatistiğine bakıp bunu söylüyorsunuz. eşcinsellerin oranı yüzde onu geçmiyor ki, çığ gibi artan nüfusu yavaşlatsın.

      tüm bu yazdığınız dışında bir şey daha var. o da insanlıktır. kendi evladınıza kara kuzu muamelesi yapmayın. sahip çıkın saygı gösterin ve değer verin. Azerbeycana yakışan budur.

      Sil
  39. Allah beni böyle yaratıp böyle olduğum için suçlayamaz. eşcisellik hastalıktır deniyor başka hangi hastalıklar günah başka hangi hastalıklar insanı ölene kadar mutsuz eder başka hangi hastalıklar insanı ölene kadar yalnız eder, nefreti kendine çeker? siz hiç duydunuz mu hiv virüsüyle doğanlar günahkardır diyeni ya da tek ayağı yok diye cehenneme gideceği söylenen birisini, BEN BÖYLE YARATILDIM VE KENDİMİ SEVİYORUM.

    YanıtlaSil
  40. önce eşcinsel yaratılacağız, sonra da cehenneme kesin gidiş. öyle mi? bunu hiç bir mantık kabul edemez. etmemeli. evvela düşünün. sürekli sizin başınızda birileri dikilmiş ve siz heteroseksüelleri bir homo ilişkiye sokmaya çalışıyor. itici bulmaz mısınız? hatta döversiniz söversiniz bile. işte bu durumdayız. sadece dövüp sövmüyoruz. pısırık kalmışız. sesimiz çıkmıyor. o kadar zor bir sınav ki bu... dilerim Allah'tan yadırgayan herkesin başına gelsin. çocuğu, torunu, kardeşi... kimi varsa. o zaman belki anlarlar.

    YanıtlaSil
  41. Kadınla erkek arasında bile nikahsız ilişkinin adı zinayken erkekle erkek arası ilişki nasıl günah olmaz?İnsan eliyle yapılmış kanunlar ile bunu resmileştirseniz bu artık doğru olacağı anlamına mı gelir dinde o tür bir evlenmeye izin mi var ?Ki arkadan ilişki karı-koca arasında bile çok kötü olarak belirtilmiştir.

    Evet öyle yaratılmış olunabilir ama bu illa ki cinsel ilişkiye girilmesini gerekli kılmaz ben de kadınlardan hoşlanıyorum ama onlarla yatmadan da hayat sürdürülebiliyor.Fantezi usulünün kimseye bir zararı yoktur ve bence hayatta birçok şeyin hayali gerçekleşmesinden daha da güzeldir.

    YanıtlaSil
  42. çok afedersiniz açıkçası ben okuduğumda çok sevindim en azından mantıklı bir açıklama buldum demiştim ama genede daha fazla araştırma yapayım dedim;Hani onlara kardeşleri Lut: "Sakınmaz mısınız?" demişti. "Gerçek şu ki, ben size gönderilmiş güvenilir bir elçiyim. Allah'tan korkup-sakının ve bana itaat edin. Buna karşılık ben sizden bir ücret istemiyorum; ücretim yalnızca alemlerin Rabbine aittir. Siz insanlardan erkeklere mi gidiyorsunuz? Rabbinizin sizler için yaratmış bulunduğu eşlerinizi bırakıyorsunuz. Hayır, siz sınırı çiğneyen bir kavimsiniz. (Şuara,160) bu ayyette yazanlarla burada yazanlar çok kafamı karıştırıyor lütfen yardım edin :///

    YanıtlaSil
  43. Ben biseksüel bir erkeğim. Bir erkeğe veya kadına aşık olabilirim ve cinsel ilgi duyabilirim. Homofobik arkadaşlara şunu söylemek istiyorum: Eşcinseller yalnızca erkek gibi davranan kadın veya kadın gibi davranan erkekler değillerdir. Tam anlamıyla cinsiyetinin davranışlarını sergileyen insanlar da hemcinsine ilgi duyabilir. Eşcinsellik bir hastalık veya ruhsal bir bozukluk da değildir. Allah tarafından bazı kişilere verilmiştir. Sizden isteğim "biraz" olsun saygı duymanız ve kişileri cinsel yönelimlerine göre yargılamamanızdır. Blogu yazan "Eflatoon"a teşekkürler.

    YanıtlaSil
  44. merak ettiğim tek şey var sizler ne kadar tanıyorsunuz eşcinselleri tamam bazıları sapıklık olan insanlarda var örnek vereyim gayım kendimi kadın gibi hissediyorum her gece yalvardım neden ben böyle oldum ya adam gibi adam olayım yada kız gibi kız olsaydım keşke bilemezsiniz çektiğim ızdırap çok fazla ama bunda sizin sunucunuz var siz kimsiniz bizleri yargılıyorsunuz diyelim allah yok etti sapık bir ırıkı neden tekrar var etti bir daha yok etmek için peki söyle bakalım olay eşi ile ilişki diyor bakıyorum tanıdıklarım bir çoğu eşlerini aldatıyor bu normal o bir bayan buda yasak yan gözle bakma bile aldatmak bakıyorum araştırıyorum ama bir türlü doğru yorum yapan yok bana göre din çok hasas tartışılmaz

    YanıtlaSil
  45. merhaba bir soru kafama takılıyor eşcinsellik Allah tarafından verilen bir unsursa neden eşcinselleri öldürün,incitin vesayre gibi bir tutum var ? bir sorum daha olacak bir arkadasım bana hz.Muhammedin (sav) eşcinselleri öldürün dediğini söylüyor arastırma yapmaya burdan basladım cevaplanırsa cok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir soru sormuşsunuz. umuyorum ki bu soruyu daha yüksek sesle sormak, çoktan emeklilik yaşı gelmiş de ezber ettiği ifadelerin ucu nereye gittiğini tartmadan kullananların duymayan kulaklarına da girer.

      rahmet ve hikmetin Peygamberi(a.s.m) halinde, tavrında ve hitabında hep istikameti irade etmiş ve ümmete ders vermiştir. lakin insanları ve insanın zaaflarını kendinde toplayan ve sıyrılamayan toplumlar, bu kudsi dersi hatalarla ve kusurlarla uygulamaya çalışırlar. hayırları ağır olduğu müddetçe devam eder, artık istifade edilmez hale gelince de malum hatalarının ağırlığı altında dağılırlar.

      onun verdiği ince sırlı dersi harfiyyen aktarmak bir sorumluluk, ona şevk durmak başka bir görevdir. ikisi karışırsa infaz memurunun yağtığı işten haz alması gibi kötü bir durum ortaya çıkar ve zalim olur. çünkü hiç kimse sabit ve şu anda göründüğü gibi kalmaz. imana karşı kayıtsız görünen taze bir sabahla nura da uyanabilir, tüm gündüzü islamla geçiren birisi yatağa imansız da girebilir. bu konu da islamda verilmiştir.

      öyle de, islam dersi verilirken, ite kaka, döve söve değil, özendirerek ve cezbederek verilmesi tavsiye edilmiş. Allahın dininden nefret ettirmenin vebali çok kitaplarda ifade edilmiş.

      benim bu konuda ömrünü araştırma yaparak geçirmiş ve bir zaman fetva görevi ile uğraşmış uzmanlardan öğrendiğim, öldürme cezası verilmediği, zaten tarih boyunca da kitlesel olarak böyle bir ceza ve uygulamanın da bulunmadığıdır. peyagamberimizden (a.s.m) sonraki asırlarda vaki olan bir iki hadisede eşcinsel bireylerin de cezalandırıldığı olmuş ama ya işledikleri suçtan yada azmettirici oluşlarından cezaya müstehak kabul edilmişler.

      günümüzde eşcinsellere yönelen sert tutumun sebebi ise, kendini eşcinselden uzak gören insanın eşcinseli tanımamasıdır. tanımaya karşı duruşu ise önyargılarından kaynaklanmaktadır. bu önyargılar eşcinsele hayatı zindan edecek bir ortamı oluşturabilmektedir. tuhaftır ki, bunu şuurusuzca yapan, ahiretten ümidini kaybetmemekte, diğer ifade sağ kefesine ibadet sevabını koymaya devam etmektedir. zulme uğrayan ve ahirette alacaklı olabilecek eşcinsel ise, kendisine yapılan ümitsiz ifade ile kendi hayat tartısından elini çekmekte, alacaklı olduğu halde kendini ahirette haksız bir konuma götürmektedir.

      bunu engellemek ve doğru duruşu ve ahiretten ümidi ifade edebilmek hem ahireti kurtarabilir, hem dünya hayatını daha sağlıklı ve verimli bir ruhsal bütünlikle yaşamayı sağlayabilir. bunu bu şekilde başaran pek çok örnek hayat hepimize moral vermektedir.

      Sil
  46. Öncelikle bu blog için size teşekkür ederim. Hepimiz küçüklükten beri kendimizin farklı olduğunu hissettik. Sonra geliştikçe bu farklılığın cinsel kaynaklı olduğunu öğrendik. Hemcinslerimizle cinsellik yaşadıkça da kendimizden nefret ettik. Bunun temel nedenlerinden birisi din ise diğeri de toplumsal baskı ve aşağılamalardı. Hepimizin aklında takılan soru madem eşcinsellik günahsa bu genetik yapı neden bana verildi ? Evet haklısınız eşcinselliği hiç kimse kendisi istemedi yada hiç bir eşcinsel sonradan dur ben eşcinsel olayım nasıl bir şeymiş deneyeyim demedi. Yani her nasıl ki göz rengimi saç rengimi burnumun şeklini ben seçemediysem eşcinsel olmayı da ben seçmedim. O halde beni yarattığına inandığım Allah hem bana bu genetik yapıyı verip hem de neden günah olduğunu söyledi ? Acaba bizler toplumda eşcinsellik yayılmasın diye örnek olarak seçilip de mi gönderildik ? Bu nedenle de yerimizin neresi olduğu belirlen di mi ? Cennet yada Cehennem olgusu insanın kendi içerisinde yaşattığı duygular mı ? Mutluysak her şeye rağmen Cennette mi yaşıyoruz ? Yoksa her gün içimizde kendi yarattığımız cehennemde yanıyor muyuz ? Eşcinsel olduğumuz için iç dünyamızda duygu ve düşüncelerimiz de yaşadığımız sıkıntılar nedeniyle mi Cehennemdeyiz ? Bence Rabbim bizleri yaratırken mutlaka çok geniş bir perspektiften baktı. Mutlaka bildiği bir şey vardı. O yüzden bana göre yazılan kadere uymak eşcinsel olarak ama ahlaktan yoksun kalmadan kırıp incitmeden zorlamadan kaderimize yaşayarak dünyayı Cennete çevirmek elimizde. Düşünün bir kere hangi anne baba çocuğunun göz rengi siyah diye onu yakar ki ? O halde yüce Rabbim bizleri neden fiziki bir ateşte yaksın ki ? Lütfen kendimizi sevelim. Kaderimize uyarak verilen rolü en iyi şekilde yerine getirelim. Sonuç da bu bize verilen görevse ve yanlış da olsa bu görev asla yaradan ile kavga içine girmeyelim. İşte o zaman gerçekten de Cehennemden asla kurtulamayız.. Sevgiyle kalın dostlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sade ve de samimi yazmışsınız. Yüreğinize sağlık. Esen kalın.

      Sil
  47. Ne kadar pislik insanlarsınız cidden inanamıyorum...
    sizin yüzünüzden ne sıkıntı çekiyoruz....
    NEymiş eşcinsel olmak harammış , o zaman neden yaratıldık bu şekilde ?
    siz kendinizi bizim yerimize koydunuzmu ? bu dar kafalı insanlar içinde eşcinsel bir erkek olmanın nasıl bir sorun olduğunu hiç düşündünüzmü
    kaç kere intihar etmeyi denediğimizi hiç düşündünüzmü ? . Hayatı bize zindan ediyorsunuz.... Bizmi seçtik bu yaşamı ? .... bu lanet olası hayatı kendimiz mi seçtik cevap verin ?
    O laf ettiğiniz amerika gibi ülkeler bile daha saygılı..... en azından bir insan eşcinsel diye onu ülkede yerin dibine sokmuyorlar. ama sorsanız en müslüman sizsiniz değilmi ?

    YanıtlaSil
  48. henüz hiçbir şey yasamadım ama tek bildiğim mutlu olamayacağım. olsam bile cehenneme gideceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cehenneme gitme sebebiniz nedir? Tahayyül-ü küfür bile küfür değildir der islam... hayalin vücudu yok. Öyleyse hayal ve vesvesenin zararı da yok. Zararı olsa olsa zarar zannetmek, üzerine düşüp kendine azap etmektir.

      Mutlu olmak herkes için mümkün. Değil mi ki hepimize birebir muhtap olup nimet veren bir Allah var, yediğimiz lokmadan, aynaların şahit olduğu o güzelliği, hücre hücre dokuyan bir Allah var, her an hükmediyor. O lokmayı dünyanın öteki tarafından getirdiği gibi mutluluğu da kâinatın öteki ucunda olsa getirir. İtimad eden kazanır. Çünkü O aldatmaz, yarı yolda bırakmaz, ihanet etmez, çirkin etmez ve çirkin olmaz. Bugüne getiren yarınki güzelliğe götürür. Onun şefkatine teşekkür edip Onunla sohbet eden samimi insanlar hep Onu en iyi ve mert dost olarak buldular.

      Siz kendinize karar verip emin olmayı dileyin. Eğer kendinizi bilirseniz, sizi siz yapan tüm vasıfların ne kadar ayarlı verildiğini algılarsınız. Bu yerinmeyi üzülmeyi değil büyük bir şükrü ve dik durmayı gerektirir.

      Sil
    2. Cehenneme gitme sebebiniz nedir? Tahayyül-ü küfür bile küfür değildir der islam... hayalin vücudu yok. Öyleyse hayal ve vesvesenin zararı da yok. Zararı olsa olsa zarar zannetmek, üzerine düşüp kendine azap etmektir.

      Mutlu olmak herkes için mümkün. Değil mi ki hepimize birebir muhtap olup nimet veren bir Allah var, yediğimiz lokmadan, aynaların şahit olduğu o güzelliği, hücre hücre dokuyan bir Allah var, her an hükmediyor. O lokmayı dünyanın öteki tarafından getirdiği gibi mutluluğu da kâinatın öteki ucunda olsa getirir. İtimad eden kazanır. Çünkü O aldatmaz, yarı yolda bırakmaz, ihanet etmez, çirkin etmez ve çirkin olmaz. Bugüne getiren yarınki güzelliğe götürür. Onun şefkatine teşekkür edip Onunla sohbet eden samimi insanlar hep Onu en iyi ve mert dost olarak buldular.

      Siz kendinize karar verip emin olmayı dileyin. Eğer kendinizi bilirseniz, sizi siz yapan tüm vasıfların ne kadar ayarlı verildiğini algılarsınız. Bu yerinmeyi üzülmeyi değil büyük bir şükrü ve dik durmayı gerektirir.

      Sil
  49. Ben biseksüel bir erkeğim ve çok uzun süredir dinin bu konuya bakışını anlamaya çalışıyorum, araştıyorum. Ben inanmıyorum ki aşkda önemli olan şey bir erkeğe veya bir kadına olmasıdır. Önemli olan şey bir insana olmasıdır, insan sevgisidir. Ve size şunu da söylemek isterim ki erkeklere olan ilgimi çok ama çok uzun süre boyunca köreltmeye çalıştım ama olmadı ve bu bende ciddi psikolojik problemlere sebep oldu. Bu bir hastalık değil! Ben böyle doğdum ve bunu ben tercih etmedim. Zaten kim toplumdan hor görüleceği bir şeyi tercih eder ki ? İlk başta başka sitelerde okudum ve bunun çok büyük bir günah olduğunu söyleyenlerin yorumlarını okudum. Ağladım. Çok ama çok üzüldüm. Neden böyle olsun ki. Ben eğer bir erkeğe aşık olursam bunun neresi yanlış? Ama buradaki yorumları ve makaleyi okuduktan sonra Rabbim'in büyüklüğünü kavradım. Rabbim'in mehrametini ve İslam Dini'nin ne kadar tutarlı ve mantıklı olduğunu gördüm. Bütün insanları, ne olduğu nasıl yaşadığı gözetmeksizin, çok seviyorum. Lütfen bizi yargılamayın artık, bu cidden acıtıyor.

    YanıtlaSil
  50. Ben gayim.Kuran i kerimi bilen namazini kilan biriyim icimizden gelen bir sey ne yapabiliriz

    YanıtlaSil
  51. YA ANLAMAYANLAR ANLAMASIN BENDE 17 YAŞINDAYIM VE ERKEKLERE İLGİ DUYUYORUM KIZ GİBİ HAREKETLERİM YOK ERKEK GİBİ ERKEGİM COK ŞÜKÜR ORUÇTA TUTUYOR NAMAZLARIMIZDA KILMAYA ÇALIŞIYORUM AMA ERKEKLERE İGİ DUYUYORUM KURTULMAK İSTİYORUM AMA OLMUYOR BU NASI ANLAMADIM GÜNAH MI DEGİL Mİ BİRİSİ KEİSN AÇIKLIK GETİRSİN

    YanıtlaSil
  52. Merhaba arkadaşla;

    Ben de sizler gibi eşcinselim, küçüklüğümden beri kendimden yaşça büyük erkeklere ilgi duymuyordum hatta 5 yasında iken farkındayım bunun da.Şimdi sizlere hem biraz hayat hikayemden bahsetmek hem de dertleşmek, içimdekileri dökmek adına bir yazı yazacağım.

    Benim Lise 3'te iken 1 senelik süren bir ilişkim oldu.O zamanlar yanlış hatırlamıyorsam 16-17 yaşındaydım ve o yaşın vermiş olduğu tecrübesizlikle cinsellik yaşadım sevgilimle.Pişman oluyordum bir yandan sürekli.Araştırma yaptığımda daha da kötü oldum kendimi çok kötü hissettim.Neyse velhasıl aradan uzun bir sene geçti daha sonra ablamlar 2014 yılının Eylül ayında benim durumumu öğrenmişlerdi.Gerçekten o dönemlerden çok zor geçmiştim.İnanın bana derler ya Allah düşmanına bile vermesin cidden öyle bir durumdu.Beni değiştirmeye çalıştılar, zorladılar dışarı çıkamadım nefes alamıyorum artık psikolojik çöküntü fiziksel olarak vücudunda nefes darlığı olarak belirmeye başladı.Birçok şey duydum büyü yapıldığını söylediler dinden çıktığımı vs.Ama ben şu an hala ayaktaysam yılmadığım için ve inancımdandır.Cana kıymak kolaydır ama Allah'ın verdiği CAN kıymetsizse gözünüzde kolaydır.Benim çok şükür inancım var, Elhamdülillah Müslümanım da.Şu an hala daha anksiyete için antidepresanlar kullanıyorum.Çok şükür ki o kötü zamanlar geride kaldı şimdi daha da iyiyim geçmişe nazaran.

    Şu bi gerçek ki beni ayakta tutan dualarım: Rabbim'e ettiğim dualar, onu her gün tesbih edişim, ona can-ı gönülden samimiyetle yalvarmam, kalbimde olan sevgiyi ona hissetmem.

    Sonuç olarak 5 senedir hiç ilişkim olmadı.Hiçbir erkekle birlikte olmadım arzuladım mı evet zaman zaman ama hep bastırdım içimdeki bu isteği ÇOK ZOR da olsa.Şu an buradaki tüm yorumları okudum ve içim daha da rahatladı cidden mutlu hissetim sayenizde.Ancak bu yazıyı yazan arkadaşım umarım bunu okursun ve sana danışmak istediğim bir sey var.O da şu; Ben gerçekten bu olaylardan sonra kendimi kapattım cinselliğe ama şunu söylemek istiyorum ki hayat bizim kurduğumuz ya da olmasını istediğimiz düzenekte ilerlemiyor.Farkındayım ki bir gün cinselliği yaşamak isteyen birisi çıkacaktır karşıma ama o zaman ne yapacağım bilmiyorum bana bu konuda bilgi verir misiniz? Daha önceden okuduklarımdan dolayı korkuyorum o anal yoldan girilen ilişki(livata) yapanlara Allah rahmet etmez diye bir ayet okudum.Allah'ım beni böyle yaratmış tabii ki ona saygım sonsuz ve tabii ki amacım, ona ne şirk koşmak ne de isyan etmek.Ben tam tersine onun haram kıldığı şeyleri yapmamaya özen gösteriyorum..

    Sevgiler..

    & Mete.

    YanıtlaSil
  53. eflatun sen azerimisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendimi Azeri bilmiyorum. Soylar karışmış belki uzaktan akrabayız.

      Sil
    2. Ben kendimi Azeri bilmiyorum. Soylar karışmış belki uzaktan akrabayız.

      Sil
  54. yeni makalelerin yokmu 2016

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güne kadarki yazılanlar mesele için kanaat verdiği ve tekrarlamak istemediğim için yeni başlık açmadım. Belki şevkli yeni sorularla yeni sayfalar yazılır

      Sil
    2. Bu güne kadarki yazılanlar mesele için kanaat verdiği ve tekrarlamak istemediğim için yeni başlık açmadım. Belki şevkli yeni sorularla yeni sayfalar yazılır

      Sil