1 Temmuz 2009 Çarşamba

Lanet oyunu


bir lanet bahsidir gidiyor. o demiş, bu demiş, hayır aslında Kur'an demiş. aslında dememiş de türkçeye sözlükle çevirince o çıkıyor. bir defa sen öle doğdu isen lanetlisindir. lanetli isen baştan kaybetmişsindir. madem baştan kaybedecektin dünyada işin dekor olmaktır. fiile dökme, ortaya çıkma, geri dur ağır ol... aslında terapi ol, böylece hayatına asla uygulama ve silik bir adam ol. kimseler anlamasın bilmesin ve görmesin... madem değişemiyorsun topluma saygın olsun. toplum eşcinsel değil, eşcinselleştirme, reklamını yapma, varlığını ilan etme, özendirme, nefesini tut. konuşma.

neyse şükür ki Kur'anın şefkat semasından süzülmüş güzel ışıltılar yolumuzu aydınlatıyor. böylece bu gürültülerden etkilenmeden hayatın tüm lezzetlerine hamd edip, şükretmek için kıbleye yönelebiliyoruz. yukarıdaki hezeyanları dinleyip, tebessüm edip geçip, bu vızıltıları duyulmaz hale getiren Allahın büyük kainatındaki ritmi dinleyip, ilan ettiği eser karşısında hayretle karışık tefekküre devam ediyoruz. nereye baktığını bilen, hedefine yürüyen ve algısının doğruluğundan emin eşcinsellerin hiç şevki bozulmuyor.

görünce yada haberi olunca "bizler ve onlar" bahsi yapan, aslında derinlerinde bir yerde bizden özellikler bulunan bazıları ise hakarete varan ifadeler kullanıyorlar. adeta Kur'andan laneti ders alıp, kendilerine emrediyor gibi, sanki bir nevi dini hizmet anlayışı ile eşcinselliği görünmez kılmaya çalışıyorlar. oysa lanet okumak, islamda getirisi olan bir fiil değil. lanet etmek sevap kazandırmaz. yüzüne iğrendiği haykırılarak insan irşad edilmez. sadece nefsi memnun eden bir çocuk oyunu olarak dünyada vakit geçirir, ahirette yüzleşeceği sorumluluğu alır...

insan hayatı griliklerle doludur. algısı açıldıkça, yöneldikçe ve uzmanlaştıkça tonları farkeder. kabul ettiği ve kendini yerleştirdiği renge sahip çıkar. bunu ortaya koyabilmesi, ifade edebilmesi çok değerlidir. insani özünü ortaya çıkarır. hatta farklı tonların ışığından bu aleme bakabilmek büyük bir erdemdir. onları hayatına kabul etmek, taklit etmek yada esas kabul etmek değil, böylece ne denli hazımlı ve kendi kişiliği konusunda ne denli kararlı olduğunu göstermiş olur. eğer bu kararını kutsal ifadeler destekliyorsa bu onun için büyük bir şevk vesilesidir. tevazu sahibi her kamil insan gibi elbette bu durumu diğerlerine silah olarak doğrultmaz. kalbinizin tasdik ettiği, belleğinizin hatıralarını kaydetmek için çabaladığı, manada büyük işte o insanların tavrı budur.

eğer üzerinde düşünmemiş ise, kabulleri pişmemişse, önce bulunduğu griliği kendi beyazı kabul eder. üzerinde hiç akıl yürütmeden ona inanır. kocaman cümleler ve bol geniş zamanlı ifadeler ile kanunların sertliği arkasında saldırgan bir tavır sergiler. bu cesaret midir? gerçekliği savunmak mıdır? neyin müdafaasıdır? elbette hakikatla uğraşanlar nazarında çok ucuz olan bu numaralar bir şey ifade etmez.

daha ilginç bir perspektif de şudur. İmanın ve islamiyetin muvaffakiyeti ile birlikte eski günlerdeki yalnızca imanın varolma mücadelesi de dönüşüyor. artık herşeyden haberli ama hiç bir yerli, islama dost ama gayet rahatına düşkün, kendi bildiği ve karar verdiği bir hayat için Kur'andan yararlanan garip bir ara model de doğuyor. eskiden, Kur'anın muhkematının kesin ve sağlam rükünlerini araştırıp, kişisel farklara nazar etmeyen bir bakış açısı vardı. şimdi bir kısmı yerini, muhkemata karşı duyarsız ve zaten biliyor havasında, muamelatı da göreneklerle kuvvetlendirip üzerinde hassaslaşan ve tek tip müslim karakteri çizen bir bakışa itiyor. bu acayiplik kendi sitemini de oluşturuyor. karşısındakine müsamahasız son derece medyatik şöhretler çıkarıyor. islami geleneği sayıp döken ve sert duruşları ve pervasız tavırları ile emir listeleri yayınlayan bu merciler karşısında durmak zor. çünkü onlar kocaman ataklar yapıp, taa amsterdamdaki eşcinsele bombalar atıyorlar. eşcinsellerden ve farklı renklerden iğreniyorlar. çevrelerindekilerden derin bir tefekkür ve sıkı bir iç kontrol beklemedikleri için kolayı arayanlar için seçenek oluyorlar.

bu büyük cehalet akıntısından uzak durmak için çok okumak, özelinde muhasebe etmek gerekiyor. insanın kendi iç dünyası ile yüzleşmesi, kimliklerini hazmetmesi en doğru adım olacaktır. tek başına bir ferdin bu baskı ortamında nefes alması bile imakansız olduğundan eşcinsellerin muhakkak birbirine dayanacakları bir arkadaş çevresi içinde bulunmaları gerekiyor. tek başına kalmış kendini lanetli sanan, dindar olduğu halde kendisini dine yakıştıramayan her ferd bu propagandalar ile büyük bir fırsat kaçırıyor. hem dünya huzurunu hem ahiret kazancını kaçırdığından başka hayattan lezzet alamıyor. ne gariptir intihara dindar çevrelerde eşcinsel kimlik sahibi bireyler daha fazla teşebbüs ediyorlar. bu üzücü durum için tüm toplumun desteği gerekiyor.

lanetin yerini sevginin alacağı günler diliyorum...

18 yorum:

  1. Eflatoon yazılarını beğeniyorum ama sende kabul edersinki gay yada biseksüel diye tanımlanan insanların hayatları içler acısı. bu hayatlardan biride bendim. yeni yeni düzgün ve günahsız bi hayat yaşıyorum.

    eşcinselliğin değil eşcinselliği yaşamanın günah olduğunu kabul edenlerdenim. ama bu hislerle enaz günahkar nasıl yaşanır onu düşünüyorum.

    kimseye örnek olmadan. kimsenin nefretini toplamadan. lanetlenmeden taşlanmadan, gizlice ve sevgiyle.

    YanıtlaSil
  2. samimi paylaşımın için teşekkür ederim. arkadaşım senin de bildiğin gibi bu kimliği taşımak pahalıdır. nasıl biliyorsan ve kabul ediyorsan et, hayattan ümitli ve neşeli olmanı, Allahtan diliyorum. Onunla irtibatı korumak çok mühim... Onunla dostluk ve paylaşmak çok mühim... hikmetine itimad etmek ve şafkatini hissetmek çok mühim...

    eşcinselliği yaşamak yada yaşamamak, eğer yaşanırsa nasıl olacağını konuşmak için çok erken... çünkü aramızda bir ortak payda henüz oluşuyor. homofobi henüz mağlup ediliyor... yasaklar daha henüz yeni dilleniyor. sen de bilirsin 5 senede neler değişti. bu sene istanbul pride da yürüyen sayısı 3000... tüm üniversiteler ve medya daha pozitif. Diyanet bu başlık altında ilk kez bu yıl şura topluyor... gelecek daha güzel olacak. bu güzel ümitler hepimiz için... tüm gencecik kendini lanetli sanıp intihara yürüyenler için... istikbalimiz için...

    şuradaki çaba bunun için... sen de parçası olmak istemez misin? öyleyse güzel paylaşımlarının devamını dilerim...

    YanıtlaSil
  3. anladım bilgim olunca paylaşacağım...

    YanıtlaSil
  4. sevgili eflatoon, yorumları moderasyona alsanda, mevlana değil taliban, usame bin ladin gibi şeytanlaşmış müslümanların kusmuklarını sen silene kadar bile burada görmesek diyorum?

    YanıtlaSil
  5. arkadaşım yanlış algısı bir şekilde gerçeğin ve hidayetin kenarından dönen, itikadı ise sadece fanatik bir istilzamın kapısında kalmış müslümanlarıon varlığında haklısın. kalplerinde bu bir eksiye bedel onlarca islamın pozitif sıfatı olduğu için kızamıyorum. hem bu tür tepki veren dindar eşcinsellerin gerçeği kabul ettiklerinde en sevimli kardeşlerimizden olacağı ortada...

    diğer yandan ben herkes yazabilsin istiyorum. çünkü adsız olarak yazılmış öyle samimi postlar var ki, diyecek bir şey bırakmıyor...

    yine de senin tavsiyeni tutacağım...

    YanıtlaSil
  6. yorumlar yayınlanmadan senin onayından geçecek şekilde ayarlarsan adızlar da yorum bırakabiliyor merak etme. livata konusunda atıp tutan arkadaşa bir kaç lafım olacak;

    Kurtlanmış beyinli dinci embesiller benim de bloguma türlü beddualar bırakıp, iğrençsiniz, siz gayler anal seks yapıyorsuz türü yorumlar yapıyorlar. Kadınları vajina, erkekleri birer penis olarak gören, beyinleri haremlik, selamlık çalışan bu fesat yobazların, eşcinselleri birer göt deliği olarak görmeleri beni doğrusu şaşırtmıyor. O öküzlere bir-iki çift laf etmek istiyorum;

    * Her gay anal seks sevmediği gibi, çoğu erkeğin bunu çok sevdiğini ve kız arkadaşlarıyla en çok yapmak istedikleri şeylerden birisi olduğunu sağır sultan bile biliyor artık.

    * Eşcinsellerde aşık oluyorlar, seviyorlar ve aşk eşittir vajina, penis demek değildir, ama tabi kadınları birer vajina olarak gören, bir erkekle kadının asla arkadaş, dost olamayacağını, kadın saçının bile günah olduğunu söyleyen sizlerden her sapıklık, her fesat düşünce beklenir.

    * Anal seks günah diyenler unutmayın, laik! devletimizin güzide kurumu diyanet karı-koca arasında yapılan oral seks'e bile günah diyor.

    * Anal seks normal değildir, çünkü anal seks ile çocuk olmaz diyenler, siz ne zamandır beri sadece çocuk yapmak için seks yapıyorsunuz? öpüşmek, meme emmek ve vajina yalamak, penisi ağıza almak ne kadar normal? (Eh yani kadın sesine, saçına bile günah diyen yamyalara benim sorduğum soruya bak!)

    * bir sürü mezhep ve tarikat herşeyi kafasına göre anlıyor da o eşcinsel müslümanlara niye bunu çok görüyorsun? örneğin 4 hak(!) mezhep'den biri sayılan malikilerde anal seksin helal olduğunu sen duymuş muydun;

    [...Sunniliğin 4 büyük mezhep imamından biri olan İmam Malik, anal ilişkiyi caiz görmüştür. Bu konuda Önemli sunni müfessirlerden Fahrettin El Razi'nin tefsir-ül kebir'inde Bakara Suresi 223. ayetin tefsirine bakılabilir. Kurtubi tefsirinde de İmam Malik'in bunu caiz gördüğü, hatta uyguladığı yazar.

    Üstelik 223. ayet, Hz. Ömer'in Hz. Muhammed'e gelerek anal ilişkide bulunduğunu söylemesi üzerine gelmiştir. (ayette kadınlarınıza dilediğiniz gibi yaklaşın denmekte) Yine sunniliğin en önemli hadis kitabı olan Sahih-i Buhari'de 6.cilt, 60. bölüm, 50 numaralı hadis ile Sünen-i Ebu Davud'un Nikah Kitabı bölümü 2159 numaralı hadise bakılabilir...

    Elbette anal ilişkinin haram olduğunu, bunun lanetlendiğini v.s. bildiren hadisler de kitaplarda çokça bulunuyor. Fakat karşılaştırma yapıldığında kendi mezhep imamını lanetleyen bir literatür çıkıyor karşımıza. Bu durum islamın siyasi tarihiyle doğrudan bağlantılı. İnsanlardan gizlenen çok şey var.

    Başlangıçta sadece ilmi birer tartışma konusu olan bu meseleler, yüzlerce yıl sonra din-iman meselesi haline getirilerek insanlar fanatize edildi. Dediğim gibi siyasi tarihle ilgili bu...]

    YanıtlaSil
  7. Bana bakin siz yargilayan insanlar,
    bisey soylerken dusunupte soyleyin, insanlari sirf yargilamak icin laf atmayin ortaya.
    Az Allah'tan korkun be,
    Yarin sizin cocugunuzun da yada bir yakininizin escinsel dogmayacagina dair bir garantiniz mi var? Bakin "Bir insani yargilayan,hor goren,
    o kucumsedigi sey basina gelmeden mezara girmez" diyor Peygamberimiz(sav).Hadis i serif var. Az akilli olun, atip tutmadan once dusunun biraz agzinizdan cikan laflarin anlamini,agirligini dusunun.Sizin gibi cahil yobazlar yuzunden bi suru insan evinden kaciyor, iran'daki uydudan yayin yapan Turkiye tv kanallarini izleyip,Turkiyeyi tv'lerdeki gibi,dizilerdeki gibi Avrupali sanan garip zavalli escinseller Turkiyedekilerin irandakilerden daha yobaz oldugunu gorunce iki kat shok oluyolarmis, zavallilar kimbilir ne hayallerle geliyolar turkiyeye. Boyle yuzlerce hikaye var.Size kimse escinsel olun demiyo,
    olun demekle olunacak bisey olsa turkiye gibi macho kulturlu bir ulkede,zaten biz escinsel olmazdik, haksiz miyim?Hepimiz aman erkek ol,aman tas firin ol,aman delikanli ol diye buyutuluyoruz cunku.Erkek dedigin vurunca yere sermeli ,kibar efendi erkek olur mu hic??
    Yalan mi, cogu turk ailesinin bilinc altinda bunlar vardir.Tek diyecegim sey,
    yargilamayin, merhametli olun. Zaten muslumanim diyen ,sadece escinselleri,onu bunu deil,kimseyi incitmemesi lazim, hassas dusunmesi lazim. Aman kalp kirmayim demesi lazim, haksiz miyim?
    Vala iki gunluk dunya, kalp kirmaya gelmez,
    oteki tarafta kimseyi kul hakki ile karsikarsiya getirmesin Allah.
    Ayrica ,gaykedi,helal olsun sana ya,
    vala cosmussun ama cok guzel soylemissin,
    parmaklarina klavyene zeval gelmesin inshallaahhh:)
    Neyse yine tepem atti, sinir oldum ama deymez,
    homofobik varsa,escinselde var,
    artisiz eksi olmaz. Inadina ozgurluk,
    inadina Islam! Allah hepimizin kalbini kendisine dondursun ve ebediyen kendisinden ayirmasin hicbirimizi,
    hadi hoscakalin bebekler,
    mucks...

    YanıtlaSil
  8. @gaykedi, Cansın koray

    ne güzel demişsiniz, sildiğim onlarfca nefret ve hakaret dolu mesajdan sonra aynı dili paylaşan ve aynı endişelerle insanların mutluluğunu isteyen sizlerin yorumlarını okumak çok keyifli oldu. dilerim bu gayretler vicdanda, kalpde yer edecek ciddi bir iman haline ve Allaha yaklaştırır...

    YanıtlaSil
  9. Gaykedi ii söylüyorsun hoş söylüyorsunda sendede biraz islamafobi var sanki ha?

    YanıtlaSil
  10. @adsız
    sevgili arkadaşım, eşcinselliğin değişmezliğini anlayıp laneti başına vurulan herkes gibi gaykedi de ne çok incinmiş. bunu yapanlar da islamı temsil iddiasıyla böyle yapınca ister istemez cevap sivri oluyor. oysa islamın asr-ı saadete getirdiği ruh ve mana anlaşılıp ortaya çıkmakla o asrı kendine aşık ettiği gibi, aynısı bu asırda şimdi yavaş yavaş belirmekle hem geylerden hem kedilerden pek çok insanı kendine dost edeceği ortadadır ;)

    YanıtlaSil
  11. neden benim yazdıklarım ulaşmıyor sizlere ihtiyacım var bilemezsiniz...

    YanıtlaSil
  12. insanların nasıl yaşadığı,ne şekilde yaşamak istedikleri,hayata hangi pencereden baktıkları gibi konular,
    şahsi görüşümce kimseyi çokta alakadar etmiyor olmakla beraber,araştırmayı seven bir insan olarak sizin uslubunuzun altyapısını oluşturan dini kriterleri baz alarak oluşturduğunuz blogunuzda, islami temellere dayandırdığınız açıklamalarınızın kaynaklarının açıklamaları sizin anladığınız yahut anlamak istediğiniz yönde mi diye merak edip,sordum soruşturdum.
    gördüm ki birçok tefsir kitabı birçok hadis kitabı ve bunların mealleri çok farklı yönlerde konuya izahat getirmekle beraber-birçok sahih olmayan hadisler ve tefsir kitapları olduğunu araştırmam neticesinde ulaştım.demek istediğim şu ki;sahih hadis yorumlarında nede gerçek anlamda yorumlanan kuran meallerinde sizin bu yaklaşımınıza ölçü teşkil edecek yorumlar mevcut değildir.
    aslında özünde yapmak istediğiniz iyi niyetli bir yaklaşım olsa da bunu kurana-hadise dayandırarak değilde insani açıdan ele alarak yorumlayıp bu yönde vurgulamalar yapsanız mantığa daha uygun bir şey olur.
    iyi günler diliyorum...

    YanıtlaSil
  13. yorumunuzu anlamakta zorlanıyorum."insanların nasıl yaşadığı,ne şekilde yaşamak istedikleri,hayata hangi pencereden baktıkları gibi konular, şahsi görüşümce kimseyi çokta alakadar etmiyor"; madem öyle niye benimle bu yorumu paylaşıyorsunuz? sizin hangi pencereden baktığınıza burada kıymet veriliyor. elbette siz de buradaki yorumlara kıymet veriyor, bir şekilde pozitif yada negatif tepki verme gereği duyuyorsunuz. lütfen insafla muamele edin, başlık "lanet bahsi", hedef de dindar olmasına rağmen eşcinsel kimlik taşıyan bu yurdun insanları... dışarıdaki kültürlerin eşcinseline bakıp, en yakınındaki kendi eşcinsel evladına lanet edenleri müsamaha ve akl-ı selime çağıracağınızı umardım.

    "sahih hadis yorumlarında ne de gerçek anlamda yorumlanan kuran meallerinde sizin bu yaklaşımınıza ölçü teşkil edecek yorumlar mevcut değildir. aslında özünde yapmak istediğiniz iyi niyetli bir yaklaşım olsa da bunu kurana-hadise dayandırarak değilde insani açıdan ele alarak yorumlayıp bu yönde vurgulamalar yapsanız mantığa daha uygun bir şey olur."

    Kur'an hadis icma hepsi beraber insani olmayı ders verir ve emreder. ayrı değiller ki! kişisel iç muhasebenizde nihayet derecede takvayı ve çevrenizdekilere ruhsatla davranıp onlara islamı sevdirmeyi ölçü olarak ders verir. "yok" dediğiniz başlık için bazısı 500 cildi bulan 350000 tefsirler dahil heryere baktığınızı kabul etsek bile bu aynı vasıfta bambaşka bir insanı lanetlemeye ruhsat vermez. siz toplumun içindeki birkaç aşırı müfritin lanet bahsini yanlış bulmanız ve meseleden habersiz milyonlar vatan evladının etiketlenmesine karşı çıkmanız, dindar ailelerin o gencecik evladlarını ümitsizlikten ve intihara sürüklemekten korumanız gerekirken, adeta lanet bahsine temel arar bir şekilde yada lanet edenleri korur tarzda bir duruş göstermeniz pek tehlikelidir ve mes'uliyetlidir.

    bu blogdan maksadım yüzlerce fıkhı bilgi ile eşcinselliğin islam içinde varlığını gözünüze sokmak değildir. çünkü bize böle yapıldığı ve eşcinsel olduğumuz halde eşcinsellik dışı bir hayat bir ömür gözümüze sokulduğu halde biz hala buradayız. ihtiyacımız olan karşılıklı saygı ve sevgiyi öğrenmektir.

    bu blogun amacı varlığımızı ve dine karşı hassasiyetimizi gösterip umumi bir payda oluşturmak, tarihin içinde olageldiğimiz gibi, din-i islam içinde yaşamak, tüm dini milli ve cinsi kimliklerimizle ve onurumuzla rabbimize kul olmaktır.

    YanıtlaSil
  14. bu konu o kadar kafamı karıştırıyor ki artık iki uç noktada sallanmaya başladım kafamın içinde.İnsanların içinde hepsinden uzak yaşamaya alıştım bi şekilde ama dinimden uzaklaşmak istemiyorum ve nereye baksam onun benden uzaklaştığı izlenimine kapılıyorum. rol yapmaya da alıştım artık pek çok yerde daha rahat yalan söylüyorum olmayan kız arkadaşlarımdan fln bahsetmek zor olmuyor benim için. yakın zamana kadar bunların hepsine "imtihan", çekmek zorundayım gözüyle baktım ama olmuyor.Kur'an Lut kavminden bahsederken olmuyor. öyle yorgunum ki artık karşı durmaktan, direnmeye çalışmaktan. ben kime ne kötülük etmiştim ki herkes sözleşmiş gibi hayatı bana dar etmeye çalışıyor. bazen bitmesini öyle çok istiyorum ki...
    dediklerimin yukarıdaki yorumlarla hiçbir alakası olmadığını şimdi farkettm kusura bakmayın lütfen:(

    YanıtlaSil
  15. bende 25 aşındayım kendimi bildim bileli bu duygu var içimde aynı zamanda allaha sonsuz sevgim ve bağlılığım var bundan dolayı hiçbi ilişki yaşamadım buarada ilişkiden kasıt sakn yanlış anlaşılmasın cinselik değil aşkı sevgiyi bile yaşayamadım ey bizi yargılayanlar siz bunun ne acı verici olduğunu biliyomusunuz biz niye cehenneme gidelimki zaten bu dünyada engüzel duyguları aşk sevgi saygı sadakat bağlılıkla bi ilşki yaşayamıyoruz bu zaten cehennme de yanmak gibi bişey kendimi öldürmek istedim allahın verdiği canı allah alır ilkesi aklıma geldi inancım müsade etmedi artı aileme kıyamadım busefer kendi sosyal hayatımı yaşamaya çalıştığımda içime yıllarca bastırdığım duygular kalbimi yüreğimi benliğimi kor gibi yaktı geçti içimi parçaladı kemirdi nerdeyse üzüntüden verem olcaktım niye çünkü allaha olan inancım izin vermedi vicdanım izin vermedi özgürce aşkı yaşamaya ey insanlar söyleyin bana bi ben sapıklık olsn diye fantazi olsun diye eğleneyim diye bu yolu seçmedim ben çocukluktan beri böleyim nasıl bu duygulara sahip oldum nerden çıktı bu duygular kim bu duyguları içime koydu ben bilmiorum bildiğim tekşey ömür boyu mutsuz olacağımı düşünüorum içimdeki dürtüleri yaşamadıkça e yaşarsam vicdan azabı çekcem ahiret hayatım yanacak yaşamazsam en sonunda kafayı yiyip kendimi iplere vericem yav kardeşler suçum günahım neydi benim diğerlerinden ne farkım var iyiyim dürüstüm merhemetliyim yardımseverim dilimden allah kelimesi düşmez inananılmaz bi manevi güce sahibim ama gel gelelim bu dünya bana zindan oldu erkek kuzenlerim zevki sefa sürerken ben her gün cehennem kazanında kaynamaktan öldüm karardım ne yapacağımı bilmiorum ey güzel kardeşlerim en sonunda artık çığlık atasım geldi bu siteye yazıp içimi dökesim geldi e bana bu duyguyu allah verdiyse öldüğümde ben sırf bundan dolayı niye sorgulanayım ben seçmedimki ahhhh ahkam kesenler ahhhh konuşun konşun bizler toplumda acı çekelim sizlerde bol bol egonuzu tatmin edin hakaretler edin bize zaten bizler hayatta aşırı acı çeken insanlarız bize zaten felek vurmuş vuracağı kadar bide siz zulmetmeyin islam kardeşlikle çağdaştır sizde bu ilkeye uyup bizleri kucaklayın dışlamayın.he buarada bu işin arkasına sığınıpta durmadan önüne gelenle yatıp kalkanlar için diyecek bi sözüm yok alah ıslah etsin tabiki ama şunuda söyleim bizlerde birer allahın kulu olduğumuza göre ve allahın insanlara bahşettiği cinsel dürtüler varsa bizimde var bizlerde eninde sonunda mutlaka bunları yaşıycaz istemesekte böle bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selamun aleykum ne guzel ya hep boyle innci birin aradim/seninli nasil irtibata gece bilirem kader

      Sil
  16. "Gay kedi" rumuzlu üyeye,
    "Üstelik 223. ayet, Hz. Ömer'in Hz. Muhammed'e gelerek anal ilişkide bulunduğunu söylemesi üzerine gelmiştir. (ayette kadınlarınıza dilediğiniz gibi yaklaşın denmekte) Yine sunniliğin en önemli hadis kitabı olan Sahih-i Buhari'de 6.cilt, 60. bölüm, 50 numaralı hadis ile Sünen-i Ebu Davud'un Nikah Kitabı bölümü 2159 numaralı hadise bakılabilir..." demişsiniz, ama o öyle değil. Hz. Ömerin sorusu "cinsel ilişkinin pozisyonu ile ilgilidir." Anal ilişki kastedilmemektedir. Çünkü bunun haram olduğu, fıtri olmadığı, Kuran ve hadisle, açık ve nettir. Verilen cevapta ise, eşleriyle, "helal yerden/üreme organından" olmak şartıyla "istedikleri pozisyonda" ilişki kurabilecekleri belirtilmiştir. Hal böyle iken, Diğer mezhep imamlarının (Mesela İmam Malikin), ve İslam alimlerinin buna izin verdiklerini söylemek bilgi eksikliğinden ya da bir yanlış anlamadan olsa gerek...
    İnsan bazen okuduğu ve duyduğu birşeyi işine geldiği gibi yorumlar ve sunar. Çoğu zaman bunun farkında da olmayabilir. Lütfen buna dikkat edin. Hakikatleri, bilerek ya da bilmeyerek, çarpıtmayın.

    YanıtlaSil
  17. @adsız gaykedi bence dememiş ki, öle değil ama diyorsun, kaynak yazmış. biraz empati kurmanı beklerdim. daha ilginci burası herkesin gözüne sokula sokula öğretilen malum mahrem hayat değil ki, itiraz ediyorsun. asıl konu cinsel ve dini kimliği bir bedende taşımanın toplum tarafından reddedilmesinden doğan sıkıntının ifade edilmesidir. islam toplumunda hem geçmişte hem şimdi gayet müstesna yerlerde olan sizin tanımadığınız eşcinselleri hiç bir zaman farkedemeyecek olmanız üzücü...

    YanıtlaSil