24 Mayıs 2008 Cumartesi

Eşcinselliğin Nedenleri

Niçin bazıları eşcinsel?
niçin bazıları zenci?
niçin bazıları solak?
niçin bazıları kadın?
niçin bazıları benim gibi değil?
niçin bazıları hayatı benim gibi algılamıyor?
niçin bazıları benim sevdiğimi sevmiyor, nefret ettiğimi etmiyor?
niçin bazıları benim düşünmediğim ve kıymet vermediğim şeylere düşkün oluyor?

çünkü İ N S A N I Z

neden herkes bir moda gibi hürriyet istiyor?
neden erkek olmaya çalışmıyor hemen eşcinselliği kabul ediyorsunuz?
neden evlenmekle eşcinselliğin geçeceğini kabul etmiyorsunuz?
neden cinsel eğitim adı altında eşcinselleri hasta göstermemize kızıyorsunuz?
neden uzun ve pahalı seanslarla terapi olacağınıza inanmıyorsunuz?
neden hem günahkarsınız hem de kalbinizde inanç, dudağınızda dua eksik olmuyor?
neden asırlardır lanetli olduğunuzu kabul etmiyorsunuz?
neden ortaya çıkmadan gayet güzel metres hayatına kanaat etmiyorsunuz?
neden sesiniz çıktığında istenmediğinizi, sustuğunuzda kabul edildiğinizi anlamıyorsunuz?

çünkü İ N S A N I Z

niçin dünyada bir geleceğiniz olmadığını kabul etmiyorsunuz?
niçin gideceğiniz ahirette bir şefkat görmeyeceğinizi kabul etmiyorsunuz?
niçin hem Allah sevgisini hem eşcinsel kimliği bir arada yaşamaya çalışıyorsunuz?
niçin sadece zenginlerin haz oyuncağı olarak ömür geçireceğinize inanmıyorsunuz?
niçin tek akibetinizin intihar olduğunu kabul etmiyorsunuz?
niçin sizi koymaya çalıştığımız kaba girmiyorsunuz?

çünkü İ N S A N IZ

11 yorum:

  1. Bu yaşıuma gelen kadar bir sürü çıkmaza girdim bir sürü gel-gitlerle boğuştum ama anladımki ben eşcinsel değilim. Eşcinsel yani erkekten etkilenen-hoşlanan-ilgi duyan ve ilgi bekleyen bir erkektim. Bu yüzden eşcinsel olduğumu düşünüyordum ama oysa bu benim için bir anlama dönemi idi ve anladım. Geçti. En azından şimdi ne olduğumu biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel-gitleri hangi yaştan itibaren yaşamaya başladınız? Ne olduğunuzu kaç yaşında anladınız?

      Sil
    2. Yani??
      Sonuç ?
      Ne demek istiyorsunuz ?
      Bize ne mesaj vermek istiyorsunuz?

      Peki ne imişsiniz?????

      Sil
    3. kendini yazmış bu duyguların varsa zaten bundan sonrası kendini inkar ediyorsun demek. anlamış yerine hala anlayamadım yazsaydın başlığına doğrusu bu olacaktı sanırım. sana şunu diyelimde rahatla o zaman tamam he sen eşcinsel değilsin fakat hoşlanıyorsun ilgi istiyorsun istek duyuyorsun. bunlar normal şeyler kardeş sen eşcinsel değilsin. :D

      Sil
  2. eşcinsellik bu işin pembesi, koyusu var, açığı var... hem 7 rengin kimbilir alt benlikte saklanan ne çok ara tonları var. cinsel kimliklerin ne olduğu başka bir konu, sizin hangisine girdiğiniz başka bir konu. bir de meraklı (curious) olmak var. çeken ve cezbeden bir konu olduğunu kabul edip mesafeli durmak var. bu konu bile pek çok davranış şekillerini içine alıyor. hepsini incelemek ve benliğinizle yüzleşmek için yürekli olmanız lazım. sanırım o gayret ve Allahtan güzel bir netice talebiniz sizi en güzel sonuca çıkaracaktır.

    YanıtlaSil
  3. escinselligin insanin kendi istegiyle olusan bir durum olduguna inaniyorum bir insan kendini istedigi gibi yönlendirebilir hersey insanin elinde degil mi buda allahin insanlara büyük bir imtihanidir bu imtihani kazanmakta yine escinsellerin kendi elindedir ne kadar birseyi cok merak edip isteyip pesine gidersen o durum ilgi alanin ve merakin olur yani yanlisin uzerine girmek gibi birse lütfe allah bize akil gibi bir nimet vermisken neden dogrunun arkasinin girmiyoruz illada yanlis diye israrci dvraniyoruz ilgimizi illada yanlisa cekip acizligine siginip bu benim elimde degil allah beni böyle yaratmis deyip vijdanizi rhatlatmaya calisiyorsunuz allah sadece kadinlari erkeklere erkekelri de kadinlara helal kilmistir insanlik öyle bir duruma geldiki kendimizi her kiliga sokarak degistirmeye calisip özümüzden cikmaya calisiyoruz tabiki bu bir psikolojik sorundur tip ki diger psikolojik sorunlar gibi insan tedavi olmali allah due etmeli maneviyatini kuvvetlendirmeli iyiyi dogruyu ayirip ona göre yasmali yani hem bu dünyayi hemde öbür dünyanizi mahvetmeyin allah tövbe kapilarini sonuna kadar acmistir tövbe edip dogru yolu ve dogru cinselligi tercih edin allah hepinize yardim etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya gerçekten böyle safkan yorumlara inanamıyorum ve cevap yazmak istiyorum ne demek elimizde? bu göz kapamak değil ki isteyince açalım yada konuşmak değilki isteyince susalım. bak hani kader denen bir şey var ya hani derler ya insanlar kendi kaderlerini kendi çizer diye.. şunu iyice anla cahil arkadaşım. elinde olmayan ve düşünemeden anlamadan olacak şeyler kaderdir. kendin kaderini ancak seçme hakkın varsa çizersin hangi yoldan gideceğin hangi arabayı yada evi alacağın. o evin bir depremde yıkılacağını yada arabanın kaza yapacağını bilemezsin kader bu.. kendini teselli etmeyede çalışıyorsan sanırım yeri burası değil.

      Sil
  4. ilginç bir irşad tekniği ile öteki gördüğünüz insanları dinlemeden onlara ha bire aynı yolu tekrar ederseniz can sıkmış olursunuz, ısrar ederseniz soğutmuş olursunuz. size sevap kazandıracak şey bıktırırcasına tekrar etmek değil, inandığınız ölçünün ne kadar o öteki gördüğünüz kişiye de yarayacağını tarif edip onu da şefkatle sarmaktır.

    ilk cümleden daha farklı düşünerek hangi köprüyü kurmaya çalışıyorsunuz? zencilere beyaz olmayı öğretmek, Hz peygamberimizin de beyaz olduğunu söylemek ne kadar davanıza yarıyor? konu bu mu? yoksa altı çizilen daha insanlığın tümüne bakan esaslar mı? sizin iki dakikada özetlediğiniz teşhisi yukarıdaki uzmanlar bu şekilde tarif etmiyor. gerçek psikolojik sorun, özünü değiştirmek değildir(ki kaldı değişimin kainatın esaslarından birisi olduğunu da biliyoruz); insanın içinde olmayan bir kimliğe zorlanmasına göz göre göre müsaade etmek, sadece nefret ettiği için onun hayat hakkını tanımamaktır. hükmü de dediğiniz gibidir ki: "tabiki bu bir psikolojik sorundur tip ki diger psikolojik sorunlar gibi insan tedavi olmali allah due etmeli maneviyatini kuvvetlendirmeli iyiyi dogruyu ayirip ona göre yasmali yani hem bu dünyayi hemde öbür dünyanizi mahvetmeyin allah tövbe kapilarini sonuna kadar acmistir tövbe edip dogru yolu ve dogru cinselligi tercih edin allah hepinize yardim etsin"

    evet çevrenizdeki eşcinsellere, sevdiklerine, ailelerine yaptığınız zulmden ötürü yüklendiğiniz mesuliyetten kurtulmak için henüz hayattayken bağışlanmayı dilemek gerekli...

    YanıtlaSil
  5. Maalesef insanların ve toplumun bu anlayışsız, müsamahasız, hak sadece benim inandığımdır tavrı yanlışa sürüklüyor. Çoğunluk olmanın dayanılmaz ağırlığı ile azınlıkta olanı "anormal" ilan edip o zavallılara da doğruyu göstermenin erdemini yaşatıyorlar kendilerine. Bunun fıtri bir şey olduğunu Allah kör gözlere hayvanlar aleminden örneklerle gösteriyor. Ama onlar görmezler , duymazlar... Allah'ın insana garip, saçma, ahlaksız gelen nice ilginç misalleri var alemde ve alemlerde. Allah'ın sonsuz hikmeti gereği nice muradları olduğunu kabul etmek ve bu muradlarını araştırmak düşmez mi onun akıl sahibi olarak yarattığı mahluğuna ? Benim düşünceme göre -en doğrusunu Allah bilir- Allah'ın çok iyi bir espri anlayışı vardır. Siz onu nereye sabitlemek isterseniz orada değildir; ama Allah heryerdedir. Çünkü bu durumun Allah'tan olduğunu kabul etmezsek - Allah korusun- evrendeki herşeyin tesadüfen öylesine oluşmuş kabul etmek gerekiyor. Ya da çok akıllı birinin bir dahinin arasıra -haşa- saçmalamış olduğunu kabul etmek gerekiyor. Böyle olmadığını evrendeki devamlılık ve kutsal ifadelerdeki " sünnetullahın her zaman cari ve sabit olduğu" hakikati ispat ediyor. Benim aklıma gelen olasılıklar bunlar.
    İnsana belli haklara sahip, iradesi, aklı ve kalbi olan bir varlık fert olarak bakmayıp yaşadığı toplumun toplamının bir kesri olarak bakan zihniyetin sonucudur bu maalesef. Bu anlayışa göre herkes 0,9 dan 1 heteroseksüel.
    Allah'ın bakış açısı -bence- bu değil. O yarattığı ve kendi verdiği akılla düşünen insanın hakkını o affetmedikçe affetmiyor. İradesinde ama hak sahibi kulunu yok saymamak için affetmiyor. Bence Allah'ın herbirimize bakışı bu. Neyse hatalı ifadelerimiz olduysa önce Allah'ın sonra sizlerin affına sığınıyorum. Selametle kardeşlerim.

    YanıtlaSil
  6. Bir de dostum -haddim olmayarak- bir önerim olacak: Yorum yazarken anonim seçildiğinde adsız yazısının yanında çıkan ikonun aynı oturuma sahip kişi için aynı renk farklı oturuma sahip kişiler için farklı renk çıkması karışıklığı önleyebilir. Teşekkürler. Kolay gelsin. Allah yar ve yardımcımız olsun.

    YanıtlaSil
  7. @adsız
    ben de sizin gibi düşünüyorum.

    @adsız
    blogspot.com'a üye olup, bloguma yorum yazarsanız, yorumlarınız kendi üyelik adınız ile ayrılmış olur. paylaşımlarınızı beklerim...

    YanıtlaSil