2 Aralık 2022 Cuma

eşcinsellere özgürlüğünü vermelisiniz!





eğer müstakbel eşinizin mutluluğunu düşünüyorsanız eşcinsellere özgürlüğünü vermelisiniz. böyle kendisine usulen sorulup, nikah masasına otutturulup evlendirilmiş, ömür boyu asık yüzlü bir lezbiyenin kocası olmamak için baştan "ben eşcinselim" diyebilen bir özgürlüğü eşcinsele tanımalısınız.

eğer oğlunuzun intihardan uzak olmasını istiyorsanız eşcinsellere özgürlüğünü vermelisiniz. böyle kendisine usulen din ve millet öğretilip sürüklenen ve çıkış bulamayıp hayatına son vermeyi düşünen bir evladın babası olmamak için baştan "ben eşcinselim" diyebilen bir özgürlüğü eşcinsele tanımalısınız.

eğer kızınızın iffetini düşünüyorsanız eşcinsellere özgürlüğünü vermelisiniz. böyle üstü kapatılıp gizlenerek yaşayan bir eşcinselle evlendirilmiş, hayat boyu neyi tam yapamadığını düşünerek geçiren bir kadının babası olmamak için baştan "ben eşcinselim" diyebilen bir özgürlüğü eşcinsele tanımalısınız.

eğer arkadaşlıktan öte bir dostluk düşünüyorsanız eşcinsellere özgürlüğünü vermelisiniz. böyle en temel bir özelliği sizden saklayarak hakkında hiç bir şey bilmediğiniz bir yabancıyla arkadaş olduğunuzu sanmamak için baştan "ben eşcinselim" diyebilen bir özgürlüğü eşcinsele tanımalısınız.

eğer cemaatinizin ihlaslı olmasını istiyorsanız eşcinsellere özgürlüğünü vermelisiniz. böyle geçiştirilip hastalık sayılarak, değiştirilemez özellikleri değiştirilebilir sanıp, ömür boyu meşgul edilerek yol alamayan, silik, neşesiz, kapalı mü'minlerden oluşan bir cemaat olmamak için "ben eşcinselim" diyebilen bir özgürlüğü eşcinsele tanımalısınız.

eğer çalışanınızın yüksek verimli olmasını istiyorsanız eşcinsellere özgürlüğünü vermelisiniz. böyle düşünceli ve dalgın yaşayarak verimsiz çalışan bir işçinin patronu olmamak için baştan "ben eşcinselim" diyebilen bir özgürlüğü eşcinsele tanımalısınız.

eğer milletinizin aziz olmasını istiyorsanız eşcinsellere özgürlüğünü vermelisiniz. böyle vatanına aidiyet hissedemeyen ve samimi sevgisi ile askerliğini yaptığı, vergisini verdiği, vatandaşlık hukukuna uyduğu halde vatandaş bile sayılmayan en az 8 milyonluk üzüntülü bir kesimin içinde olduğu bir millete sahip olmamak için baştan "ben eşcinselim" diyebilen bir özgürlüğü eşcinsele tanımalısınız.

eğer ahlakın artmasını ve kültürün ilerlemesini istiyorsanız eşcinsellere özgürlüğünü vermelisiniz. böyle kendi sahip olmadığı kimlikleri taklit ederek en büyük sahtekarlığa itilen, ortak kültüre katkısı sırasında kendi özelliklerini verirken en sinsice harekete zorlanan bir düzenin parçası olmamak için baştan "ben eşcinselim" diyebilen bir özgürlüğü eşcinsele tanımalısınız.

eğer yalanın ortadan kalkmasını, dürüstlüğün yine bu milletin en temel özelliği olmasını istiyorsanız eşcinsele özgürlüğünü vermelisiniz. böyle taklit tavırların içine girip gizli başka dünyaları yaşayan, sizin kendiniz gibi zannettiğiniz bir çevrede yaşadığınıza aldanmamanız için baştan "ben eşcinselim" diyebilen bir özgürlüğü eşcinsele tanımalısınız.

5 yorum:

  1. ağzınıza sağlık.keşke herkez sizin gibi düşünse de herkesin kendisiyle barışık olunca savaşların da olmayacağını anlayan toplumların yaşadığı huzurlu bir gezegen olsaydık.yazınızı bloğuma alıyorum başkaların da faydalanabilmesi için.denizli glbt'den halil kandok

    YanıtlaSil
  2. çok iyi değinmeler bunlar, bende bir ara bloğumda biraz kısaltarak yayınlamak istiyorum...

    YanıtlaSil
  3. desteğiniz için teşkkür ederim. ihtiyacını hissedene doğru bilgi bir umut olsun istiyorum...

    YanıtlaSil
  4. eşcinsellere özgürlük herşeyi özetliyor zaten..
    yolda otobuste işte okulda aile toplantılarında ay şunu demiyim dur şunu da yapmıyım.. aman şimdi alay ederler yok şu cocuğa bak diyen bakışlar sıkıldım yoruldum bittim.
    biliyorum bi kaç yüz yıl sonra eşcinseller
    fruid gibi bıyık altından gülecekler...

    YanıtlaSil
  5. Bu ikiyüzlü hayat, onların istediği bir şey: "korkularımın ve tiksindiğim şeyin karşılığı olma, gizlen, dikte ettiğim gibi ol, bu daha çok işime gelir. Ne demek bu, böyle şey mi olur, benim mutlu olduğum şartlar seni mutlu edecek, etmiyorsa sus, sen mutlu olmayı bilmiyorsun" İşte kısalığıyla orantılı derinliksiz ve empati yoksunu cümleler, kalıplar...
    Ne düşündüğünüz umrumda değil. Ne eşcinselim demek zorundayım, ne de saklamak...
    Yaradanımla hoş başım, siz O'nun rolüne soyunmayın diyeceğim ama sizin için kısa bir cümle olur sanırım :)

    YanıtlaSil